Alla inlägg den 2 september 2007

Av bfalk - 2 september 2007 20:02

ännu en helg är förbi, det går så fort!

tänkte skriva lite om vad som hänt;

fredag; bror kom förbi just närjag skulle till bussen, så då tvingade jag han att skjutsa ner mig i camaron:D

kom hem till älskling vid 8 ungefär, då gick vi till skottsund (kaaaaallt!) för att hans mor ville att vi skulle komma förbi.

vi var inte där så länge eftersom vi var ganska trötta, när vi kom hem gjorde vi varma mackor och kollade lite på "dödligt vapen 4", jag älskar dom filmerna! mel är så coool.

jaa, när vi lagt oss i sängen somnade jag på en gång.

lördag; jag vaknade vid 11, men vi låg och slappa till 12.

dushade,åt och fixade oss sen åkte vi till njurundakyrka.

bröllopet var så fint, minna och lena (mattesmor) var hur fina som helst!

vart lite avis ^^

efter dom sagt ja till varandra åkte vi till festlokalen, där det bjöds på drinkar, mat och tårta. allt var super gott!

jag fick i mig ganska mycket kom jag på idag; drinkar,vin,cider,gin och tequila.. jag tvingade sophia (mattes syrra) att dricka tequila med mig! haha!

efter ett nångång åkte vi hem, myste och somnade gott.

jag hade väldans trevligt och mattes kusiner var hur roliga som helst!

idag, söndag; vi gick upp vid 1, då la jag mig i soffan med en macka och kollade på top model avsnitt.

matte började tvätta, jag dushade och gick på ica sen diskade jag åt min gris eftersom han gjorde så mycket annat i lägenheten. ella ringde mig idag oxå, så vi snackade ett tag<3

vi åt as god mat idag; lövbiff, klyftpotatis och bearnesesås:)

efter maten låg vi i soffan och pussades lite sen åkte jag hem.

nu är jag hemma hos mor min, jag ska snart tvätta mitt hår sen ska jag kolla på hitch, undra om mamma vill kolla med mig?

--

imorn börjar jag kl10, gud så skönt! och så har jag inge natur imorn så slutar vid 3, lite bra iaf.

även att vi har prov på fredag!!! på min födelsedag, jag borde få slippa?;]

men en bra sak kommer hända på fredag; en kille i min klass ska sluta och flytta från sundsvall, fyfan vilken bra present:D

hade även fått studiebidrag idag, vart väldans nöjd över det!


jaja nu ska jag sluta skriva.

puss och pill vart du vill! /bella

tack för en underbar helg mathias, jag älskar dig!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards