Alla inlägg den 3 september 2007

Av bfalk - 3 september 2007 08:56

då var det måndag igen, jag hatar måndagar! jag är alltid så trött på måndagar, imorse ville jag verkligen inte gå upp! men jag gjorde det endå..

jag kunde inte somna på ett tag igår så jag låg och tänkte på min födelsedag:] jag bjöd hit mina söta vänner igår, och jag tror nog att alla kan komma! det kommer nog bli hur kul som helst.

imorn ska jag och mamma åka till birsta och handla massa saker till helgen, hon ska ju ha fest för mig på lördag oxå:D

--

snart ska jag ta bussen till stan och sen vidare till skolan.

efter skolan ska jag möta älskling för att få lite kläder och min mobil, 

ikväll ska jag och mamma till o'learys och kolla på derbyt..  är nervös som en gnu, men jag hoppas att grapparna klarar av pressen! annars kanske man ska börja be till gud? jaa, vi får se hur jag gör, haha!


skriver mer ikväll om ni har tur.

take care!/bella 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards