Alla inlägg den 5 september 2007

Av bfalk - 5 september 2007 07:36

igår hade jag jätte kul på skolan med ella och linnèa, vi skrattade hela tiden:p

mest när vi knäppte kort, haha!

vi har prov på fredag och jag fattar verkligen inte hur vår lärare har tänkt, vi fick allt i måndags, tror hon att vi pluggar hela tiden hemma eller?

man har faktiskt andra saker och göra.

--

ja, igår efter skolan kom mamma och hämtade mig, vi åkte till systemet först sen till donken, jag var så hungrig att jag höll på dö och det skulle ju inte vara snyggt menarja.

sen var vi på öb,ikea och willys. mamma sa varje gång; "ja men jag ska bara ta det vi behöver och inte kolla på nått" jo tjena! det tog fan ett år innan vi gick till nästa affär:p

knäppmamma.

när jag kom hem kikade jag lite på top model, dushade och pratade med älskling. sen somnade jag på en gång, skönt de.

har även fått ont i halsen:|

skit oxå.. jaja, men det stoppar inte mig inte.


idag efter skolan ska jag vara med mathias:) värsta mys, hoppas han lagar nått gott till mig idag, hihi! jag älskar dig gubben<3

nej, nu ska jag gå till bussen.

bye/bella 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards