Alla inlägg den 8 september 2007

Av bfalk - 8 september 2007 15:13

tänkte skriva lite om igår;

efter skolan fick jag stressa till ica och leta limedricka, och det fanns där, jag och mamma har letat typ i alla affärer i hela sundsvall ;p

jag köpte drickorna sen gick jag hem.

när jag kom hem låg det 2 kuvär på bordet, ett från farmor och ett från pappa. 300 och 500 kr låg det i, visst det är kul med pengar men jag mår alltid dåligt när jag ser vad det står i kortet.

menmen,

sen gick jag ut en snabbis och pratade lite med diana sen kom mamma hem och efter en liten stund kom älskling, han fick inge tårta för mamma var så seg, men jag tror det finns idag, hihi.

jag fixade skivor och kramades med matte men sen åkte han hem.

--

när han åkt fick jag öppna paket, jag fick nästan allt jag önskat mig!

gush, 2tshirtar,en kofta,kjol,thigts,pyjamasbyxor,dregenmössa,2 johnyy depp filmer,smink,5 böcker,underkläder,örhängen,en hand som man hänger halsband på,fransk manikyr,facemask,buddhagubbe(dom är svin cool) och lite annat:)

efter det började vi med maten, jag fick välja så det blev tacos, det var super gott och jag blev proppmätt!

sen fixade vi en massa saker innan flickorna skulle komma,

snuff kom först :) sen linn och sen ella,linnèa och vicky.

jag blev lite besviken på folk som inte ens kunde höra av sig och säga att dom inte kunde komma .. men jag var så glad att dom som kom verkligen kom oxå, jag hade jätte kul och jag hoppas alla andra hade det oxå, hihi.

vi drack bål och massa annat gott, + så käkade vi en massa oxå. 

jag fick en lyckogroda,ett halsband, ett kort på kurt cobain och en svamp (det är bara vissa som fattar det där) med godis i av ella och hennes mamma, sen fick jag en AIK mössa av linnèa och en mascara av vicky, tack så mycket flickor!<3 

vid 1 hade alla gått, då var jag snurrig och trött, men jag ringde älskling och pratade lite sen somnade jag gott.


idag; jag vaknade av att mamma slog igång radion, jag trodde klockan var typ 8 eller nått för jag var så trött men klockan var 1. så då gick jag upp, hjälpte mamma lite, åt chillinötter sen dushade jag klädde på mig och sminkade mig.

nu har jag just ätit en hawaii och gjort mer tårta, linn terrar mig på msn och kallar mig tjock, hmm jag undrar vem som är det ja?;)

--

ikväll kommer det massa folk, mickes kompisar och några från mamma,

och så kanske min gudfar och hans kompis kommer, hoppas!

och såklart kommer min älskling:)<3 


jaja, skriver nog imorn!

PUSS/bella 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards