Alla inlägg den 9 september 2007

Av bfalk - 9 september 2007 15:58

igår;

morbror kom vid 5 och fikade, jag fick en jätte fin tavla på marilyn monroe:)

vid halv 7 hade dom inte gått, så jag och mamma vart skiiit stressade och fixade i ordning allt endå.

men tillslut åkte dom;p

vid 7 kom matte och roger, vi drack champagne och pratade lite.

sen marika, jag fick en jätte fin "påse" med marilyn och en tavla på henne oxå och så fick jag en jätte söt tshirt!:)

efter det kom milla och sofie, vi började dricka på den goda bålen,hihi.

jag fick en jätte söt tungpiercing av milla, tack så mycket!:)

efter det kom mattis med en present han med, en skit cool skål med jätte mycket godis och i skålen hade han gömt lite annat gott;)

vi satt och snackade ett tag sen kom linn och hennes kompis julia,

robin och unger kom förbi en snabbis oxå.

jag hade jätte kul och jag hoppas att de andra oxå hade det!


rogers tjej kom oxå, jag bestämde med henne att hon är min fyllechaffis från och med nu, haha!

ja, efter ett tag ville roger ner på stan, han hade fixat så jag fick komma in på ett ställe men jag stannade hemma med kompisarna istället.

vi ska nog festa allihopa till helgen då är nog bror hemma oxå och då har jag förhoppningsvis mitt leg!


ja senare på kvällen kom robin och unger igen + mattson.

och så kom ronja och matte en stund.

det var livat till 3 ungefär, efter de sista hade åkt satt jag, älskling och mamma och snackade i soffan. men sen gick vi och la oss.

jag sov jätte dåligt, jag vaknade typ hela tiden av att jag var täppt i näsan och att det kliades i halsen. drygt,

vi vaknade vid ett, då gick vi upp och käkade frukost.

matte satt vid datorn en stund men sen låg vi i sängen och kramades tills han åkte.

--

idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är skit seg så jag lär bara slappa.


jaja,

tack för en underbar helg (till alla de som kom!) och alla fina presenter, ni gjorde min 18årsdag till den bästa!!<3

take care!/bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards