Alla inlägg den 12 september 2007

Av bfalk - 12 september 2007 20:50

idag pluggade jag jätte mycket på psykologin, medans ella sov IGEN!, haha, lite roligt är det;]

sen hade vi natur, och jag fattar inget av vad tanten säger, åååh snälla lär dig prata innan du blir lärare :|

vi ska till sticksjön på fredag och leta djur, hahaha. sååå mongo, vi skulle ta med oss stövlar och hela kittet oxå, men jag tar klackeskorna ja!

efter luchen åkte jag,ella,robin och behnood till sidsjön, vi fick vandra runt halva sjön och leta vår lärare men hon var högst upp i backen så vi gick upp dit. men jag och ella orkade inte hela backen så vi gick ner igen och gick vidare till skolan.

där pratade med helena om våra betyg och lite annat.

ja på matten gjorde jag typ 2 tal, jag fattar nada. och gubben fattar nada.

hmm.. jaja!


dagen vart iaf bättre för jag gick på stan med matte och jag fick shoppa! iih, jag gillar de ja.

jag fick tag i en tshirt med tryck,baggy jeans och 2 tröjor:)

sen sa matte att han skulle äta nuggets och ris, så då följde jag med han hem och snodde åt mig mat!

sen låg vi i soffan och kramades,pratade och pussades.

mys!

--

jag kom hem vid 8 och då höll jag på att frysa ihjäl så jag gick in i dushen, snart ska jag kolla på heroes tänkte jag.

efter det ska jag nog toksova, är ganska trött.

har sovmorron imorn, gud så skönt!

PUSS/bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards