Alla inlägg den 14 september 2007

Av bfalk - 14 september 2007 21:39

igår; kom till birsta, jag hittade ett par jeans och köpte godis.

sen åt vi på donken, det var muums!:)

vi hann inte vara där så länge, menmen.

när vi kom hem gick jag på ica och köpte tidningar, sen låg jag och matte i soffan men matte somnade ett litet tag där.

haha, sen gick vi och dushade vi sen såg jag på idol och sen heroes, gud så bra den serien är!

kinesen är ju skit rolig:D

ja, sen toksov vi.

--

idag; vaknade,fixade mig och åt frukost. 

fick skit ont i magen när jag satt i soffan oxå >,<

när jag och matte gick ut (i tid för engångsskull) ja då kommer bussen för tidigt, så vi fick kuta, men vi hann iaf!

på skolan hade jag jätte roligt, helst i sticksjön, även att ella filmade och nu har hon lagt ut det på youtube, den lilla räkan.

efter vi varit i sticksjön så hade vi matte, och som vanligt så var vår lärare sur. om man ska jobba med människor ska man inte vara sur, vad är det han inte fattar??


efter skolan åkte vi ner på stan, ella och hennes kille gick med mig till banken men såklart hade dom stängt. så inget leg för mig inte.

så jag sa hejdå till dom och gick till o'learys och träffade bror och roger:) senare kom mamma.

när vi gick så köpte mamma massa choklad sen gick vi på systemet.

träffade milla på bussen på väg hem oxå, sötis!

när vi kom in så åt jag lite mat, och efter det fick jag lite flötgröt det är gott de!


nu sitter jag bara här, pratar med älskling på msn:)

och så lyssnar jag på Timberlands nya album "Shock Value", den är grymt bra! the hives fick även vara med på en låt, svin fränt!


ja imorn blir det pary med älsklingsella!:D


take care!/bella 

 tack för att du står vid min sida mathias:) 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards