Alla inlägg den 15 september 2007

Av bfalk - 15 september 2007 16:17

nu har jag faktiskt varit duktig! jag har just städat mitt rum och så har jag tvättat till mor min. ibland är jag bra snäll!


imorse vaknade jag av att mamma kom in på rummet och satt sig vid datorn, så då gick jag upp. jag hade svin ont i benen och ryggen, antagligen efter leken vi körde igår på skolan, det gör mycket ont!

jag satt vid tven jätte länge innan jag gick och dushade, tog på mig myskläder och så började jag städa och tvätta.

så nu är det fint, ett tag iaf.. ^^

--

nu surrar jag med ella på msn och funderar på att gå och sminka mig lite.

för ett tag sen fick jag en shot av mamma, nått med päron det var jätte sliskit men det gick ner, haha!

ikväll är det paaarty, hoppas det blir kul :D

Puss/bella

"if you got love for me i got love for you,
if you won't fuck with me i won't fuck with you,"
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards