Alla inlägg den 17 september 2007

Av bfalk - 17 september 2007 20:05

helgen går så fort, för fort :(

jaja, idag mår jag iaf bättre, skönt de! så nu är man på topp tills helgen kommer igen, hihi.

idag har det varit en oerhört seg dag, jag har varit en massa trött.

och så fick jag ha natur fast jag egentligen inte skulle det, vi fick kolla på djuren vi fångade i fredags, jätte äckligt!

jag ville döda dom, men jag fick inte det.


efter skolan var jag med älskling en stund, vi gick runt och kolla på allt jag vill ha. till veckan ska han köpa presenter till mig, hmm.. han ska slösa massa pengar och det gillar jag inte, bara jag får en puss blir jag nöjd:)


sen kom jag hem, åt och så har jag pluggat tills nu typ.

jag har skrivkramp i fingrarna, usha.

snart ska jag dusha sen ska jag kolla på csi, och en film efteråt om jag orkar. lalalalaaa!

ja, idag bestämde jag och mor min att vi ska gå på after work på fredag och äta gott och dricka vin på stadshuset.

mamma såg nått program hon ville se på fredag som var kl 8, så sa jag;"men då ska vi ju till stadshuset"

mamma;"ja men är vi inte hemma då? eller då kanske vi är svin fulla?"

haha, yes mamma är rolig ibland.


take care!/bella

R.I.P Pirat, ellas sötishund!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards