Alla inlägg den 19 september 2007

Av bfalk - 19 september 2007 17:29

idag när jag vaknade mådde jag inge vidare, mamma fick typ slita upp mig ur sängen.

jag klädde på mig och åt frukost, jag tänkte gå på första lektionen - psykologi eftersom det är så lätt, men jag somnade i soffan när jag kollade på tv.

vaknade av att jag har jätte ont i nacken, så jag gick till sängen och sov en stund till, vaknade vid 1.

åt lite, sen kollade jag på rush hour 3, inte sådär jätte bra. jag trodde den skulle vara roligare.


sen har jag inte gjort så mycket, mamma gjorde just middag så jag åt lite. är inte så hungrig nuförtiden, usha.

hon sa att jag ska fråga mina lärare om dom kan kolla på mitt blodryck, för hon märkte hur borta jag var imorse. så jag får väll fråga då!

idag fick jag oxå brev från banken jag trodde mitt leg hade kommit, men nej inte det. det kommer om 2 veckor! jag blir så förbannad, jag tror inte tanten skickade det på en gång. jag skulle ha fått det den här veckan eller nästa. nu får jag vänta 100 år till, jag har aldrig tur.

hmm, jag skulle ha gjort det hos polisen, det tar bara 3 dar,

menmen,

ikväll ska jag kanske göra lite svenska sen är det heroes, kuung!

imorn ska jag shoppa med älskling!<3

pusshey leverpastej!/bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards