Alla inlägg den 20 september 2007

Av bfalk - 20 september 2007 20:45

idag har jag varit jätte trött, inte så ovanligt menmen.

hade idrott första timmen, spelade fotboll med grabbarna, och två tjejor.

det var kul, men fick ont när jag andades.

sen skulle vi ha psykologi men eftersom jag var klar fick vi lunch, åt lite snabbt sen kom ella:)

sen åkte vi till brandstationen för ett studiebesök, det var trevligt men jag fick så ont i rumpan när vi satt ner hela tiden, haha!

vid 2 slutade vi, åkte ner på stan med ella och christoffer sen träffade jag matte.

<3

jag hoppas allt är lugnt iaf . .

jaja, när mamma slutade åkte vi till birsta, handlade massa kattmat på ÖB, jag hittade militär strumpor där oxå as fräcka!

sen vandrade vi runt där, jag köpte läppglans (man skulle få värsta plut av det tydligen) och 2 filmer.  jag hittade första och andra säsongen av OZ, fyfan va lycklig jag blev:D 200 kr/st oxå, jätte billigt ju! ska lätt köpa det nästa vecka!

sen var vi på ikea typ 100 år, köpte krukor och blommor till mitt rum. sen åkte vi på den där nya affärn ica maxi, det luktade jätte äckligt där så jag och mamma tog det vi skulle ha och gick därifrån.


nu sitter jag här nydushad och fräsh!

imorn är det äntligen fredag!


nej nu ska jag lägga mig i sängen, käka chips och dricka dricka och kolla på heroes.

fel att han som kan flyga(den unga av dom) flyger hem till luleåvägen och hälsar på! :D 

PUSS/bella 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards