Alla inlägg den 22 september 2007

Av bfalk - 22 september 2007 14:17

igår var det en seeeg dag, jag kände mig inte så himla frisk heller.

vi fick ta blodtryck igår oxå, man måste ju göra tusen saker samtidigt och jag klarade det inte bara för att behnood satt och prata, han fattade inte att han skulle vara tyst:p men det var kul iaf!

sen kom ella en snabbis, gullungen min<3 du måste komma på måndag (fast du måste vara frisk då) det är så tråkigt utan diiig!

vi hade jätte stort hål till matten så jag pallade inte vara kvar, så jag fick skjuts av ellas mamma in till stan.

där träffade jag ronja och emelie en stund:)


ja, sen åkte jag hem och då blev jag jätte varm och förkyld, matte kom förbi en snabbis och lämnade en dvd till mig.

sen låg jag i soffan och käka chillinötter och glodde på tv.

och så såg jag lite på saw, men den är så snuskig, snuskgubbe! men jag vill att dom ska visa 2;an den är bättre!

vid 1 gick jag och toksov med fritz.

--

idag när jag vaknade var jag jätte förkyld och yr, gick upp och tog nässpray och sen la jag mig igen.

gick upp vid 1, käkade lite och kollade på greys anatomy.

nu har jag just dushat och ska snart gå till tvättstugan, mamma har dragit till stan och lämnar mig som är sjuk att ta hand om tvätten! hmm..

jaja, jag hoppas jag blir bättre tills ikväll för då ska jag och mamma äta kräftor och dricka champagne, sååå gott!

sen håller behnood tjata på mig att jag ska följa med på fest, får se hur det blir med den saken, mår inte sådär jätte super bra.



timbaland feat dr dre, missy elliott & justin timberlake - bounce

take care!/bella


uppt.

nu är jag glad på mamma igen, hon kom hem med en jätte söt blomma och massa godis till mig, hihi.

nu har jag hittat en tröja som jag bara måste köpa! den är dyr men det skiter jag i, jag ska köpa den nästa vecka iaf.

och ella kanske ska festa ikväll då lär det bli så att jag följer med? haha, får se hur kroppen klarar av det.

puss så länge!bella

tröjan jag ska köpa, så jädrans snygg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards