Alla inlägg den 26 september 2007

Av bfalk - 26 september 2007 20:10

idag när jag vaknade var jag så trött, jag tänkte vara hemma och sova men kom ju på att ella var på skolan, hihi.

mina tatueringar kändes knappt men när jag kom till skolan sved det som fan! usha, och nu gör det grymt ont. inte kul!


på skolan så sa kenneth att vi mobbar han, hahha och så kollade han bara på ella, det var dagens höjdpunkt idag tror jag!

sen efter luchen var jag ganska så arg, jag fick gå ut ur klassrummet och vädra huvet.. fel att lyssna på mig nästa gång?

ja, sen vart jag ännu surare, jag ville kolla på klassfotot som vi knäppte idag men samma personer skulle ju kolla i hundra år, men man blir inte snyggare ju längre man kollar, tyvärr!

ibland får jag psykbryt på min klass.

men efter klassfotot så slutade vi, jag sa hejdå till ronja som åker till turkland ikväll och så åkte vi ner till stan.

ella fick följa med när jag handlade en tshirt, klänning och salva till tatueringarna. och dregen var med i metro idag så jag tog 3 med mig hem ^^

sen var jag så hungrig så jag åkte hem, men såklart så var det inge god mat hemma, åt lite sen åt jag chips:D

--

sen ringde ellagumman och kom förbi, hon hade med sig en present.

det var thåströms bok!! herregud, hon hade tydligen sett den innan jag och mamma såg den och beställt, så himla snällt, tack gumman<3 

men jag har en känsla av att mamma tar den? haha! 


nu sitter jag bara här, jag har just färgat håret på mamma, hon kom just in med en bild på wilton. jag ska sätta upp den på väggen som ett minne, haha. (wilton har just slutat i AIK,)

just det, la just på salva på tatueringarna, ush vilken hemsk känsla det var. inge mysit alls! jag ska be ella göra åt mig på skolan, jag mår illa när jag gör det själv.

nu ska jag knäppa kort till bilddagboken sen är det heroes!

take care!/bella 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards