Alla inlägg den 27 september 2007

Av bfalk - 27 september 2007 18:27

ja, idag har det varit en dryg dag. usha, det har varit en jobbig vecka!

hoppas nästa blir bättre,

hade idrott första lektionen, jätte kallt ute, hua.

sen gick dagen helt okej, tills jag vart sur ännu en gång på en i klassen.

jag fattar inte, om jag pratar med någon så kan man inte bara hoppa in i konversationen och säga vad man tycker. jag tycker det är fel, och jag sa det oxå. hm, du får vara sur om du vill menmen.


efter skolan åkte vi ner till stan,jag och ella satt med robban, christoffer och behnood ett tag. sen fick jag sms från banken om att mitt leg hade kommit:'D

så jag och ella gick dit, haha jag såg lite tjockis ut på kortet dom hade tryckt in huvet typ.

efter det gick ella till grabbarna igen och jag mötte mor min.

vi gick till pleasure och köpte en stav till min tunga, sen gick vi till olearys och åt mat och drack viiin! jätte gott!


nu har just kommit hem, mamma skulle på nån dejt på timrå matchen, haha. tur att jag redan har träffat han, annars..!

jag ska snart till tvättstugan och tvätta, åh mamma lämnar mig jämt med tvätten, sjysst:p


imorn ska jag,mamma och marika (bror's ex) på after work, hoppas det blir trevligt. jag som sa att jag inte skulle dricka i helgen.. och roger kanske ska bjuda mig på krogen.. ohmygod!

vi får se hur allt slutar,

puss/bella 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards