Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

*Jag må vara ung och dum, men jag är inte den som är den.

Av bfalk - 29 oktober 2007 17:30


Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen. Jag måste bättra mig!
Men den här helgen har det varit fullt ös medvetslös!

I fredags så var jag hos en tant som jag trodde skulle fixa mina matteproblem, men som jag anade så måste jag gå kvar och jobba mig till ett godkänt fast jag inte fattar nånting. Mamma sa att hon ska dit och skälla på dom, eftersom dom inte verkar fatta nånting av mina problem.
Efter skolan var på lite bättre humör i alla fall, träffade mamma, Marika och Roger och vi gick på stats och åt mat och drack lite vin och cider (eller jag gjorde det i alla fall, hihi)
Sen skulle Roger börja jobba så han stack. Vi satt kvar ett tag där sen gick vi till Oleary’s.
Det var tänkt att vi bara skulle ta nån cider. Ja, jag åkte hem vid 2 nångång.
Haha, men hade en massa kul i alla fall. Jag bråkade med en göteborgare och pratade engelska med en neger, jag kunde knappt säga nått jag sa bara ”yes” till allt, haha!

På lördagen hade jag askalas ont i huvudet och mådde illa. Jag skulle egentligen hänga med bror och mamma till hockeyn men det klarade jag inte av, haha!
Låg och sov ett bra tag sen tog jag mig upp och duschade och så. Då ringde mamma och sa att dom skulle äta på Oleary’s så jag fixade mig och åkte dit ner.
Åt nachos och drack en cider, den ända cidern jag skulle ta.
Ja det går så bra när Roger är i baren, det fylldes på mer och mer. Och tillslut var man där igen då.

Fick jätte goda drinkar också, gotti.

Innan brorsan kom tillbaka så surrade jag med en djurgårdare och sen kom det fram en giffare och skällde ut mig,! Det fjolligaste jag någonsin hört tror jag, men efter ett tag så lyssnade jag inte utan spanade efter snygga karlar.
När Micke kom så satt jag med han, martin, jocka och bergas syster + några till som var tråkiga.
Jag träffade en kille som jag gått i samma klass som också, han knäppte kort på mig och bror ett antal gånger!

Träffade nån kille som skulle klippa mitt hår och färga det också. Hm skumt.


Efter ett nångång åkte jag hem, och jag ångrar det verkligen..
Synen jag fick när jag gick upp på söndagsmorgonen var inte trevlig. 

Jag skulle ha stannat kvar på Oleary's.. 


På söndagen låg jag mest i sängen och mådde illa. Jag och mamma somnade också på dagen, vilket nog var skönt för henne, lilla mamma.
Vid 3 tog jag mig till ica för att handla lite, sen åkte jag iväg en sväng och kollade på ”Chuck and Larry”, den var helt okej, men Rob var som vanligt bäst ^^

Idag handlade jag massa mat åt mig och mamma, sen åkte jag hem och nu sitter jag bara här. Ska nog äta något snart.
Jag skulle ha klippt mig idag men som vanligt hör inte hon av sig, jag blir fan förbannad på henne. Hon kan ju klippa mig även för det som hänt mamma?
Jaja, om hon inte kommer imorn så går jag nog till en frissa, jag har ju pengar.
Ikväll ska jag slappa en massa, kanske kolla på Scarface om jag orkar:)


puss/bella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards