Direktlänk till inlägg 27 november 2007

*Hero of the day

Av bfalk - 27 november 2007 09:06


Det svider jätte mycket i mina ögon nu, jag fattar inte varför. Skumt.

Men jag har just blivit klar så jag ska faktiskt till skolan, jag har mina gubbshorts på mig, love it.

Inatt vaknade jag av att det sved som fan på mina ben, antagligen för att jag solade igår. Det var ju ett tag sen!


Råkade göra illa mammas haka igår, förlåt! <3

Nu har jag inget mer att säga, slutar 4 idag. Det är jag mindre sugen på.


take care!/bella


uppt.

Idag fick vi sluta tidigt så jag åkte hem till Ella och drack lite julmust och pratade. Sen åkte jag ner på stan, gick till mammas jobb och drack choklad, sen hade hon fått låna en bil så vi åkte till birsta. 

Vi kollade lite där, jag hittade som vanligt as mycket fina saker men jag kan ju inte handla mer till mig själv nu, julklappar måste ju handlas!

Sen gick vi på ÖB och köpte kattmat + lite mer sen Willys, där hittade jag Metallicas - Some kind of monster film och jag antog att mamma skulle köpa den så jag la den i korgen på en gång! Äntligen har man den oxå, den är svin bra!

När vi var klar på Willys åkte vi hem, jag bäddade rent i sängen och tog in massa kläder i garderoben sen gick jag och duschade:)

Hann inte göra så mycket mer för Desperate Housewives började.,

Efter det toksov jag.


puss/bella 

 
 
Ingen bild

Ronja

27 november 2007 15:44

vi fick sluta tidigare idag:D

 
ella

ella

27 november 2007 19:56

Du var jätte fin idag! :) (som vanligt). hihi
Tur att du slutade tidigare idag och drack julmust hemma hos mig då ;D.

http://www.eellaaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards