Alla inlägg den 2 januari 2008

Av bfalk - 2 januari 2008 23:08

på nyår drack jag väldans mycket tequila, men jag vart inte så himla full. fast Matte tyckte det ;o haha! vi såg fina raketer, drack champagne, jag blev mulad i snön och så tappade jag mitt busskort mitt upp i allt så vi fick leta i snön, haha kul. men vi hittade det iallafall! jag hade jätte kul med Sophia oxå:)

efter 3 nån gång tror jag att vi gick och la oss. jag drömde om att Bajen åkte ut ur allsvenskan, toppen! sen så var jag så himla törstig så jag trodde jag skulle avlida, men fick vatten så det ordnade upp sig.

 btw, hoppas alla hade kul på nyår!:)


på dan lånade jag en box med alla Die hard filmerna av Johnny, köpte pizza och chips. det är det bästa med att vara bakis, att man får svulla lite!

vi kollade på massa filmer och tog det lugnt. jag duschade på natten sen så somnade jag ^^


idag vaknade jag vid halv 1, gick upp på en gång, klädde på mig och sminkade mig och ringde mamma som fyller år:)

åt lite, sen åkte jag ner på stan och handlade snapsglas till henne. när jag kom hem fick jag lite damp och så slog jag in presenterna (hon öppnade dom på en gång!)

när mamma kom hem hjälpte jag henne med tårtan och så åt vi middag. när vi skulle äta tårtan somnade Rikard i soffan, vi väckte han och åt sen så somnade han om igen!

sen var det dax för 2 avsnitt på Heroes, jag hoppas inte min flygare är död, då blir jag mycket ledsen.

efter Heroes duschade jag, kollade på ett program om Victoria Beckham och nu sitter jag här. har en jätte stor klädhög på sängen som jag kanske måste ta in i garderoben.. jobbigt.


imorn kanske jag åker ner på stan om jag orkar, måste kanske köpa groggvirke inför helgen? får se om jag orkar ta mig ur sängen tidigt.

annars måste jag tvätta kl 3, då blir mamma glad.


tjing!/bella 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards