Alla inlägg den 12 januari 2008

Av bfalk - 12 januari 2008 03:31


You can try to hide.

I will always find you.

Because it's not your colour that makes you different

And it's not your shape that makes you different

It is always your background, that makes you stand out


Camouflage on many leavels

Still very hard to miss.

Av bfalk - 12 januari 2008 02:18

just nu ligger jag bara i sängen och är så arg och ledsen,

jag förstår inget.. du som sa att det ska vara du och jag men ändå sårar du mig och du har inte brytt dig ett minsta nu när jag varit sjuk. jag har inte ens sett röken av dig, helt sjukt!

jaja, det kommer inte bli bättre av att jag säger nått heller, ååååh! :|


jag har en känsla av att jag inte kommer orka med skolan nu heller, pallar inte bajs praktik på sjukhuset.


idag har nog varit den tråkigaste dagen på hela veckan, jag har mest sovit. kollat lite på tripple x2. men som vanligt somnar jag till den ;o wierd.

äh, orkar inte skriva mer.


bye/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards