Alla inlägg den 14 januari 2008

Av bfalk - 14 januari 2008 21:07

Idag var jag skit trött när jag vaknade, blev lite less för att Rikard väckte mig en stund innan jag skulle upp med sin höga stämma, det kan man bli ganska irriterad på när man verkligen vill sova!

Sen gick ju dagen som den gick, fick inte mycket gjort. Endast 3 frågor i vården, och det är typ miljoners.

Massa tjaffs oxå, i don't like it! Men fick ett samtal sen sååå:)


Efter skolan så var jag på stan med Matte en snabbis, ville shoppa för att lugna nerverna. Hittade 2 långa linnen, strumpbyxor och en halsduk iallafall, ska ha på mig nått av det imorn tänkte jag.

Fick as ont i ljumsken medans vi gick på stan oxå, har det fortfarande.. Drygt. Men jag ska ju alltid ha ont nånstans!

Sen när Matte åkte hem träffade jag mamma, det var då jag inhandlade halsduken. Även att mamma bara har typ en hundring kvar att leva på, kanske ska låna ut en slant till na. Ska endå inte handla nått mer, tänkte spara till the tattoo. Marika har skrivit ut den så jag ska höra med lite folk om den skulle passa, men dom som jag har frågat gillar den iallafall!

Innan vi åkte hem så handlade vi mat tills idag sen åkte vi hem och åt den!

Jag började tvätta och plugga så nu är jag klar med naturen men har massa vård istället.

Fick reda på att jag inte klarade natur provet heller, ska få nån uppgift att göra istället. Jag undrar hur det kommer se ut? Hoppas det inte är allt för jobbigt.


Nu tänkte jag duscha och sedan lägga mig i sängen, känner mig helt hjärndöd.


puss!/bella


just ja, såg Dregen idag. Mys.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards