Alla inlägg den 5 februari 2008

Av bfalk - 5 februari 2008 16:14


Nu har min råtta anlänt, eller Tyrone (tagit från Dregen's mellannamn om folk undrar) som han heter! Mamma kom på en massa namn åt han oxå, helt sjukt. Haha. 

Fick han mest för att mamma tyckte synd om mig när jag legat sjuk i en vecka och så vet hon att jag älskar att gosas med råttor.  Thank's mamie <3

Han är värsta nyfiken och go, inte alls rädd som jag trodde att han skulle vara. Katterna blev som tokiga oxå, det såg ut som Ceasar var väldigt sugen på att käka upp han.

Nu har jag iallafall nått att göra om dagarna, istället för att ligga i sängen och få liggsår. 


Idag kom mamma fram till att jag nog har bihålsinflammation, om man böjer sig fram och det inte gör ont så har man inte det. Jag kan inte ens böja mig fram, har så ont i huvudet och i ansiktet.

Imorse vaknade jag med att ögonen satt fast oxå, haha. Trodde att jag var blind men fick upp dom tillslut. Vilken jädrans penicillin jag måste ha fått!

Mamma ska ringa nån läkare imorn och höra varför det blivit som det blivit. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer få en nål i näsan!

Ringde min lärare idag oxå, berättade hur jag mådde och så. Jag tänkte ju gå på skolan imorn men det tyckte inte hon, haha!  Såå, jag gör inte det, man kanske blir sjukare då?

Men det finns inte så himla mycket att göra här. Tur att mamma är hemma och kan prata med mig iallafall:)

Jag väcker henne varje morgon med mitt hostande oxå, lite otur.


Ja, ikväll då? Lär ju ska kolla på hemska serier bara. Gossip Girl var väl inget att hurra för och Carolina Gynning's program har bara blivit skämmigt. Jag tror att den kvinnan är smart och trevlig men hon gör sig ju så himla löglig framför kameran. Man skäms ju nästan. Fel att bara lugna ner sig lite och inte vara så hispig. Hon har sjunkit lite i mina ögon för jag tyckte verkligen om henne förut.

Det är iallafall Grey's om nån timme, det är en bra serie tycker jag!


Har inte så mycket att skriva om, dagarna går otroligt segt fram och jag gör ju inte mycket. Hoppas jag får nått svar imorn från läkarna bara.


tjing! 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards