Alla inlägg den 8 februari 2008

Av bfalk - 8 februari 2008 17:18


Hm, vad gjorde jag igår? Säkert inte mycket nytta. Rikard kom hem igår, med presenter:D Jag fick en stor tygplansch på Kurt C, armband och en typ kjol som man kan ha på stranden tex. På kvällen åt vi chips och dipp och kollade på "Bad Santa", underbar film!

På natten när jag inte kunde sova så kollade jag på tv och så hade jag faktiskt Tyrone i sängen:) Han är fortfarande lite rädd, men inte mycket.

Runt 2 kunde jag sova iallafall.


Idag har jag inte gjort mycket, jag fick sova till 10, då vaknade jag av att jag inte kunde andas + hosta. När jag kollade mig i spegeln så var båda min ögon helröda, det såg lite läskigt ut.

Jag var ganska så trött så jag tvingade mig själv att sova 2 timmar till, det var skönt.

När jag vaknade igen så kollade jag lite på tv sen duschade jag. När mamma kom hem efter hon hade varit på affären så surrade jag lite med henne och hon ville verkligen inte att jag skulle ut på krogen idag.. Undra ja, hur länge sjukdomen ska hålla i sig? Min medicin tog slut idag oxå.

Eftersom jag bara går runt här hemma så bestämde jag mig för att städa lite, Tyrone har varit lös i rummet hela tiden oxå. Han är helt crazy, han kutar runt hela tiden som en galning ;p

Förhoppningsvis så sover han inatt, istället för att väcka mig.

Hittade massa bilder på Dregen när jag städade, det var mysigt.


Ikväll blire chipsätande igen (=tröstätande, haha!) och så tänkte jag kolla på en film med Ashton Kutcher, vad den nu hette.


puss bah!


uppt.

Aaaah, mina festnerver tar kålen på mig. Nu var det askalas längesen jag festade! Jag är grymt festsugen, snälla låt mig vara frisk imorn? :D

Man kan ju alltid hoppas på det bästa?

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards