Alla inlägg den 11 februari 2008

Av bfalk - 11 februari 2008 21:18


Ännu ett inlägg, ohmygod. Såhär mycket brukar jag inte skriva. Älskar dikten av Björn :') Haha underbart!

Men tyvärr är inte allt så underbart. Har fortfarande ont i halsen, är rädd för att gå till vårdcentralen och så är det du då. Hmm.. Jag fattar inte vad du håller på med riktigt, jag måste få säga vad jag tycker utan att du får damp och skäller ut mig. Och så börjar du bli riktig taskig, precis som förra gången. Jag har fortfarande känslor, jag är ju trots allt en människa. Man får säga vad man tycker men inte trycka ner någon. Du som vet, du som tillomed har varit med om så mycket, borde väl veta? Människor är knepiga, vi är så olika i olika situationer.

Jaja, jag kan inte göra så mycket åt den saken. Man får väl se hur allt blir.

Jag försöker hänga med i Csi men det lyckas inte så bra, har så mycket som snurrar i huvudet.

Snart är det iallfall hjälten - Earl.

Mamma och Rikard ville att jag skulle se på film med dom tidigare men gav upp efter en halvtimme, den var inte alls bra. Fransktalande dessutom.


Nu ska jag ringa ett samtal.

bye 

Av bfalk - 11 februari 2008 17:18

"Vad är kärlek?


När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
När du fnissar som en liten flicka,
När man känner nåt man 'can't deny',
When the eagles fly over mountain high,
När all oro är som bort blåst och försvunnen,
När simba återvänder i lejonkungen,
När man bara drar replik för o slippa krångla;
'Min pappa är rik vill du hångla?'
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvet ut,
då ser man galen ut,
De har egentligen inte hit o höra,
det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång,
och vi satt på en parkbänk,
jag var kär, hon drack rom.
När Elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten,
våga fall som ett löv,
våga chansa och se hur de går,
vad är fegt, vad är mod, what is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me, nomore.
Från en afton som doftar lite YMCA,
Tack göteborg ni är kärlek för mig!"

Av bfalk - 11 februari 2008 15:27


Oj, nu var det ett tag sen jag skrev.. Får se om jag får med allt.

I fredags så gjorde jag inte mycket, Rikard var här men han satt vid datorn hela kvällen så jag och mamma satt i soffan och kollade på Let's Dance, ett program som jag egentligen inte gillar så värst mycket men det är så coola gubbar med i år så jag måste ju! Så där satt vi, vi gjorde narr av brudarna (förlåt så mycket men ibland är man tvungen) och så skrattade vi åt gubbarna som dansade så roligt.

Såg även Hjälp, sååå ful serie, men garvar så jag nästan svimmar när jag ser det.

Sen vet jag inte vad jag gjorde?

Jaja, det hände nog inte mycket mer. 


I lördags mådde jag faktiskt bra! Bara lite små förkyld. Det kändes värsta konstigt att sminka sig igen, haha :p

Råttan var ute och sprang medans jag fixade mig, och när jag satte mig vid datorn kom jag på att jag inte hade hört han på ett tag. Vart värsta nervös och trodde att jag öppnat dörren så han smitit. Jag letade han en stund men sen hittade jag honom, bakom dataskärmen av alla ställen! Där låg han och sov. Jag la in han i buren igen, sen vart jag lite stressad så jag fick snabba mig innan Josse skulle komma:) 

Vid halv 8 var hon här, vi satt på rummet och surrade och drack cider, underbart gott! Jag hade jätte kul, vi är helan och halvan som hon säger ^^

Vi gick faktiskt ut i tid till bussen men vi missade den, så vi tog 4an till ica och 3an därifrån, lite tur vi hade!

När vi kom ner träffade vi Snuff sen gick vi på krogen.

Jag vart gaaanska full har jag för mig. Så gåre. 


På söndan vaknade jag av att mina ögon var fast limmade typ, inte sådär jätte gulligt. Var ganska bakis oxå.

Men jag mådde ändå bra, lite förkyld bara.

Somnade i soffan en stund oxå, sen låg jag där typ hela kvällen. Det kändes bra eftersom jag äntligen kände mig frisk. 

Jag gick och la mig i sängen efter 9 nångång, kollade på Mr.Deeds en stund sen toksomnade jag.

Jag kände några gånger under natten att jag hade lite ont i halsen men trodde att det skulle försvinna av sig själv. Jag hade visst fel om det.

På morgonen när klockan ringde hade jag sviiiin ont, jag kunde knappt svälja och så kändes det som att örat började göra ont IGEN.

Och jag har fortfarande ont, nu börjar jag bli less på allvar.

 Men imorn har jag en tid inbokad på vårdcentralen, ska dit pga min mage men läkaren måste verkligen kolla varför jag inte blivit frisk. Hoppas han/hon hjälper mig denna gång.. 


Har ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske massa Grey's anatomy, får inte nog av serien!


/bella 




Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards