Alla inlägg den 12 februari 2008

Av bfalk - 12 februari 2008 14:00


Imorse gick jag upp vid 7, jätte trött eftersom jag inte sov så himla bra inatt. Halsen bråkade och det gjorde även råttan, jag fattar inte varför han gjorde det, han är ju ute hela dagarna och kvällarna?

Jaja, när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen, jag vill bra gärna hoppa i sängen igen men kunde ju inte. Klädde på mig, sminkade mig lite, gjorde frukost jag inte kunde äta och sedan vandrade jag bort till vårdcentralen. Doktorn verkligen lyssnade på mig, han var jätte bra! Han kollade i min hals och i mitt öra (som är rött ;/) Sen fick jag göra blodprover, halsprov och kolla temp. Men dom visste inte riktigt vad det var men dom skulle iallafall ringa idag eller imorn om det. Men doktorn trodde att det var körtelfeber, som det inte finns någon medicin mot! Det var ju roligt att höra, får inte motionera på ett bra tag heller. Mina idrottslektioner kommer bli lidande, men jag kan ju inte göra så mycket åt det.

När jag kom hem var jag ganska slut, jag ringde min lärare och sa att jag nog kommer imorn istället. Sen toksomnade jag i soffan, vaknade runt 1 igen. Så nu sitter jag bara här, har ont i armen av proverna ;o


Ikväll skulle jag hjälpa mamma med att färga hennes hår och så måste jag kolla på Gynning's program ikväll, Dolph skulle vara med! Kingen.




uppt.

Ja, vad har jag gjort senast jag skrev? Jag och Linn surrade en massa på msn om Sweeny Todd som vi ska se, då bestämde vi oss för att åka till filmstaden och kolla om biljetter fanns. Så vid 5 kom hon med hennes morsa's pimp bil, mohaha. Diana var oxå med:)

Det var ganska kul att sitta där och lyssna på hur Linn pratade på och inte hade nån aning om vart hon skulle, haha!

När vi var där ville inte tanten ge oss biljetter så vi får beställa imorn istället. Mys med bio, med en söt brud oxå! <3

Såå Linn skjutsade hem mig igen och då hade mamma gjort mat så vi käkade, hjälpte henne nyss med att gå iväg med tvätten. Där inne stod det ett gäng som hängde där inne, jahaaaa kul. Är det där man hänger nuförtiden? Det är nöjet en tisdags kväll.

Mja, har just fixat lite ny music i mp3en.

Imorn ska jag tydligen få 2 par jeans oxå, hoppas jag kan ha dom, det vore nice!

Hoppas jag orkar av skoldagen imorn, min hals dödar mig ><



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards