Alla inlägg den 13 februari 2008

Av bfalk - 13 februari 2008 17:23

 


 


Åh, vad jag älskar Don't hate on me :')

Jag diggar karl'n väldigt mycket oxå!

Av bfalk - 13 februari 2008 13:37


Ja, då har jag gått min första skoldag på 2 veckor. Det kändes lite konstigt menmen. Typ alla lärare kom fram till mig och frågade hur jag mådde och att jag såg tärd ut, nähe? ;p Jag är ju fortfarande sjuk.

Jag gjorde inte så mycket på dom 2 lektionerna vi hade, på första satt jag och pratade med Christoffer och satt vid datorn bara. Sen på friskvården så hade 2 i klassen redovisning sen slutade vi.

Då gick jag, Edin, Christoffer och Lisa till lunchen och åt. Det är ändå lite bra att jag inte känner nån smak, jag hatar verkligen skollunchen, det är aldrig nått gott där.

Efter vi hade ätit åkte vi ner på stan, då mötte jag Matte, då fick jag 2 par jeans. Jag kanske måste testa dom? Jaja, det får jag göra sen. Sen gick jag till hemköp och köpte en billy's pizza, mamma hinner tydligen inte laga mat åt mig idag.

Efter det gick jag till det där stället där man kan fixa busskort, mitt busskort fuckade upp sig i helgen så jag fick ett nytt.

Sen åkte jag hem, jag höll nästan på att blåsa bort när jag gick från bussen. Det är inte liite kallt!


Snart måste jag börja städa tror jag, det är inte så fint i rummet. Och så måste jag städa Tyrone's bur. Ska nog ha han i mamma's rum då, han var helt crazy igår, han fick för sig att han skulle hoppa upp till fönsterbrädan men han lyckades ju aldrig. Så han hoppade upp på gardinen och kastades ner, haha. Men tillslut så lyckades han ju, så han har gnagt sönder min ljusslinga OCH gjort sönder min lampa.

Mamma har inte så mycket på hennes rum så han får vara där;)

Och så kanske jag ska städa ur garderoberna? Dom är verkligen proppfulla! Jobbigt värre.

Imorn kanske jag ska vara med sötlinn, wiie <3


 


 Don't hate on me just because you didn't come up with it

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards