Alla inlägg den 17 februari 2008

Av bfalk - 17 februari 2008 19:00


Ännu en helg förbi, den går alldeles för fort!

I fredags var jag ledig, eller hela v-malm. Det var skööönt. Jag slappade hela dan men sen fick jag lite stressigt när jag kom på att jag skulle ner på stan med 16.50 bussen, så jag snabbade mig som attans, lagade pyttipanna sen åkte jag ner.

Där träffade jag Linn, vi gick och tog ut biljetterna till Sweeney Todd sen gick vi och köpte godiiis.

Svinigt kallt var det oxå, jag trodde att jag skulle avlida. Sen gick vi tillbaka till filmstaden.

Filmen var bra, men jag gillar inte musikaler så mycket. Jag hade inte riktigt fattat att dom skulle sjunga så mycket som dom gjorde. Johnny var lovely som vanligt:)

Vi träffade Snuff, Milla, Jessica och Angelica på bion sen.

När vi gick ut var det ännu kallare! Kom sommar?

Jag sa hejdå till sötlinn sen så träffade jag Josse vid bussen, vi åkte hem till mig och drack ciiider och pratade bara:)

Sen åkte vi ner på stan och till studentfesten, där var det jätte trevligt! Bra music och allt sånt där.

Jag har alltid skoj med Josse, det är så kul att vi träffat varann:)

Tog sista bussen hem.

Jag började hosta när jag kom hem så det tog ett tag innan jag fick sova..

Börjar bli less nu, förkylningen är inte ens borta ><


lördan vaknade jag runt 10, värsta tidigt! Men jag vaknade av att jag var illamående + att jag hade sminket kvar. Inte så hott. Så jag tog mig en tripp på toan och tog bort sminket. Sen gick jag och la mig igen, vaknade vid 2 igen. Jag var sååå seg! Då duschade jag, satt här en stund sen somnade jag igen! Fast denna gång i soffan. Jag har nog aldrig varit så trött ;p 

Sen såg jag melodifestivalen, "se upp för dårarna" (som sög, men Erik var med en snabbis, det tackar jag för!) och "new best friend", den går väldigt ofta men den är bra. 

Sen kollade jag på nått program bara tills jag var hur trött som helst.

Jag stängde av mobilen oxå, jag orkar inte med nå mer tracksamtal asså. Snart måste du ge dig! Det blir bara patetiskt, på ett sätt tycker jag synd om dig men jag orkar inte med att du ska skälla på mig hela tiden ;s


Idag vaknade jag oxå tidigt, runt 9, jag tvingade mig själv att sova till 1. Gick upp, slog igång datorn som dog på en gång, jag vart skit nervös för jag var säker på att jag förstört den. Men sen märkte jag att inget i mitt rum funkade och inte mikron och sånt i köket heller. Så jag ringde mamma och hörde vart hon var och hon var nästan hemma så hon skulle fixa det där. Men det gick ju seegt, först kunde hon inte så hon fick gå och köpa nya på ica och dom var inte rätt så då fick hon gå till grannen och få en ny propp. Men då funkade det iallafall och datorn gick igång. 

Jag fick hjälpa mamma med tvätten idag sen har jag bara kollat lite på tv. Ska nog duscha snart, sen är det köpinggänget och Wallander filmen som gäller!


bye 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards