Alla inlägg den 18 februari 2008

Av bfalk - 18 februari 2008 08:45


Vaknade med halsont och hosta imorse, inte det roligaste. Jag undrar när det ska försvinna? Är tokförkyld oxå, men det är jag ju varje dag.

Shit, börjar bli less på det här nu. Menmen.

Hoppas jag orkar med hela dagen.

Nu ska jag fixa mitt hååååår.


puss


uppt.

Idag har jag och Christoffer faktiskt jobbat på bra i skolan, vi blev klara och allt med vår cancersjukdom. Dock måste vi redovisa, palla det då? Vägra! Lärarna förstår inte när man inte vill göra nått, dom säger att man ska säga vad man vill/inte vill men när man gör det blir dom jätte tjuriga och säger att man måste. Jag måste inget. Punkt slut.

Jag trodde för en stund att halsontet var borta men det kom tillbaka, har mega ont ><

Imorn ska alla på nån mässa och då tror jag att jag är hemma och vilar min hals. Fick knappt nån sömn inatt heller, just när jag var på väg att somna så började råttan vilda i buren. Jag orkade inte ta ut den heller.

Jaja, mamie var söt imorse iallafall. Men fick nått jätte äckligt för mitt blod? Har smakat det förut, det är inte så himla gott. Mamma bah;"men låtsas som att det är tequila, vill du ha salt och citron oxå?" Jarååå, hon är ganska rolig ibland.


Kom hem för en stund sen, surrar med massa folk på msn + smsar:) Det är najs. Just det, lyssnar på Vincent oxå :') Synd att jag inte kunde se han i lördags. 

Kom på en konstig sak nu, igår så svällde typ Tyrone upp värsta mycket, han såg as fet ut. Och nu är han normal i kroppen igen. Värsta wierd. Undra om han hittade nått konstigt och åt det? ;s 

Som ni ser så har jag inte mycket att skriva om.

Whatever.


Du måste ha fått i dig kvinnliga hormoner och nu har du PMS dynget runt. Stackare.


pussdå! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards