Alla inlägg den 21 februari 2008

Av bfalk - 21 februari 2008 22:04


Hmm.. Det där programmet jag skrev om i det tidigare inlägget, jag trodde det skulle vara lite annorlunda. Det var verkligen spooky den sista delen men inte innan det. Vart jag än kollar, vilken kanal jag än slår på så är det militärer överallt. Eller så handlar det om dem. Tjejen det handlade om fick kontakt med en kvinnas man, han hade dött i Irak kriget och berättade detta för tjejen (mediumet).

Jag blir så ledsen över det, jag vill verkligen inte tänka på saker som handlar om krig/militärer och allt sånt. Men det är överallt. För er som inte har en FNsoldat i familjen kan nog inte förstå det här riktigt, ni kanske inte ser allt som jag ser. Jag är ständigt rädd att Micke ska åka till något hemskt land IGEN, när han var i Liberia så grinade jag konstant. Att inte kunna prata med varandra och inte veta vad som händer är helt sjukt.

Jag kanske inte skulle ha sett det där.

Jag och mamma satt som några fån där i soffan.


Nu ska jag nog ringa min kära vän, som alltid ställer upp trots att jag är ett arsle och han kanske oxå är det ibland? Menmen, han ställer verkligen upp och lyssnar som vänner ska göra. Synd att det finns få som är så.. Men jag är glad att jag har han:)


Imorn ska jag nog träffa brorsan på stan <3



Av bfalk - 21 februari 2008 13:23


Idag vaknade jag vid 10, ringde till mamma och klagade lite över varför inte min förkylning går över. Jag mår så illa pga av det oxå, ni kan nog räkna ut varför. Blä.

Kl 11 hade mamma satt upp tvättid, eftersom jag är så snäll idag så ställde jag upp och tvättade, det var ändå inte så mycket. Efter jag hade gått dit så käkade jag lite och kollade på top model. Det måste vara oerhört jobbigt att vara i samma hus dag ut och dag in med 13 brudar med värsta egon, hua.


Jag har inte hunnit gjort så mycket idag, lyssnat en massa på 30 seconds to mars,Jared leto's band. Skit bra musik tycker jag:)

Ikväll är det Criminal minds oxå, wiiihoo. Jag älskar den serien, mördarna är helt crazy.

Och så skulle mamma tvinga mig se på nått nytt program ikväll oxå, jag tror det hette Leva med döda. Jag hoppas jag klarar av att se det, blir så rädd för spöken och shit ;p


For you; jag ska försöka stötta dig så mycket som det går. <3


pussdå


uppt.

Jag har nog inte gjort mycket sen förra gången jag skrev. Har fixat sängen och faktiskt vikt tvätten, fixade pyttipanna förut oxå, höll nästan på att bränna sönder alltihop! Haha.

Jag har kommit på att jag verkligen inte kan med tekniska saker, jag förstår mig inte på nått. Jag försöker fixa min tång (vettefan vad det är för sort), men iallafall får jag inte på sakerna som ska sitta på den. Jag klarar aldrig av sånna saker, haha lyckat. Måste be mamma fixa det när hon kommer hem.

Jag har kikat på liveuppträdanden med Vincent oxå, måste nog ta och se han när han kommer till gatufesten. Och han är ju inte ful så det är lugnt.


En annan sak jag kom på förut är att bror min fyller år snart, måste ner på stan imorn och köpa nått till han:) Vill även handla åt mig själv, känner mig shoppingsugen. Ska köpa nått bra åt mitt hår, får aldrig till det nuförtiden.

Pratade just med Cicci på msn, hon verkar vara min trogna läsare. Sött:) Hon ska börja skriva blogg nu för hon tycker att jag skriver så bra, då blir hon sugen oxå. Jag lovar att jag blir din bästa läsare, haha!



snygging bild på mig och Micke då. Bilden är från Oleary's, just innan jag klippte håret kort och färgade om det. Jag tror inte Micke riktigt var beredd på att styla framför kameran, haha!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards