Alla inlägg den 25 februari 2008

Av bfalk - 25 februari 2008 21:41


Nu måste jag komma ihåg massa saker igen, som alla andra helger, haha! I lördags så skulle jag hem till Josse men just när jag skulle åka så ringer hon och säger att vi ska hem till Maja, så jag ska alltså sitta kvar på bussen inne i stan. Och såklaaaart så är 2an skit seg så Josse inte hinner med, så jag får hoppa av. Så drygt, så vi fick sitta inne på navet. Det var ju jätte kul. Men sen kom en till buss så vi åkte dit, började dricka och allt det där. När vi kom ner på stan var jag rättså härlig i knoppen, jag gick i nån gegga på stan så efter att jag lämnat in jackan gick vi på irish så jag fick tvätta dom ;p haha.

Hmm.. Ja, jag döpte om Josse till KarlPetter och så träffade jag Pontus. Det var kul :)

Ja just det! Det snöade oxå, helt sjukt. Och så trodde tydligen en vakt nånstans att jag erbjöd han sex. Haha, såå fult.


söndan så sov jag, sov lite till och ännu mer. Jag hann även med att må illa och en sprängande huvudvärk. Men jag gjorde lite nytta oxå; tvättade lite kläder. Har inte tvättid förns på söndag igen, skit drygt. Kommer ha ett helt lass med kläder.

På kvällen kollade jag på "en annan del av köping" och lite av Wallander filmen. Sen sooov jag.


Imorse orkade jag verkligen inte att gå upp, jag kände av halsen och örat så jag sov vidare. Men det var tok många som smsade/ringde så jag hade lite svårt att sova OCH så hade jag en loveli dröm, inte konstigt att alla stör då ;p

Jag såg lite på "The wedding singer" när jag gick upp, drack milkshake och sen ringde mamma och frågade om jag ville hänga med på stan för hon skulle handla presenter till Micke. Så jag tog mig ner dit, jag hittade bara saker till mig själv (som vanligt). En tröja, skor och ett halsband.

När vi shoppat klart så småtvingade jag mamma att äta på Oleary's, så vi gjorde det. Sen åkte vi heeem. Jag och mamma kollade på några klipp med Björn Gustavsson och så såg jag hans vackra sång från melodifestivalen, han är alltid lika underbar! :D Såg även BWO's bidrag, jag gillade låten!


Nu har just sett på CSI Ny, som vanligt jätte bra.

Ska nog borsta tänderna nu, sen skulle mobilen ringa och så måste jag försöka sova så jag kommer upp imorn.


Just det, några bra artister kommer på gatufesten iallafall; Vincent, Crashdiët och Hardcore Superstar.


Jag fick mitt Black army medlemskort idag, lalalalalaaa.

Vara med snygglinn imorn oxå <3 


bye!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards