Alla inlägg den 26 februari 2008

Av bfalk - 26 februari 2008 23:17


Sötnos, saknar dig. Lyckades sno med mig mobilen. Tänker på dig :)<3


Kram på världens bästa lillasyster! =)


Jag saknar dig mycket snorbella


PS. Micke sa nå kul. "Vi blir bara 3 på middag imorrn. Men ack så svårslagna, 3 falkar ut på stan sen."


Jag älskar dig, ja :*


Puss min älskling! Ha det bra idag!


Jag lavvar dig!


Sötpotatis <3


Hjerta dig!

--

Jorå, hade kul nu. Men hittade så söta sms :') loveli. Gör mig lite gladare iallafall. Puss på er som gör mig glad <3

Av bfalk - 26 februari 2008 21:07


Förutom mitt illamående så gick det bra idag. Bara 2 lektioner som inte alls var krävande. Lisa kom på att jag, hon, Christoffer och Behnood ska ut på fredag, haha ;p Så nu är det så. Ingen rockkonsär för mig. Vi drygade oss as mycket med killarna idag oxå, vi härmade Björn Gustavsson hela tiden.


Ja, efter skolan hängde jag med Lisa en stund sen kom Linn ner på stan:) Jag hittade en tröja, ett linne och så köpte jag hårfärg för jag märkte att det var utväxt och lite olika färger i håret.

Vi vart tok hungriga efter en stund så vi gick till donken och åt strips. Sen mötte vi mor min, då fick jag en sån där grej som vanheden har, as stark. Tydligen ska det hjälpa mot min förkylning, men den sitter som fast ;s Men den är cool ju.

Ja, Linn åkte hem då iallafall och jag och mamma handlade lite sen åkte vi hem. På ica så blev jag jätte yr, trodde seriöst att jag skulle svimma. Jag vart lite rädd faktiskt. Men jag satte mig ner, då blev det lugnt igen.

Men nu säger mamma att jag är kritvit i ansiktet, kanske ska ta och bli svartrockare när jag ändå är igång?


Jaja, när vi kom hem käkade jag liiite sen kom Linn igen så vi brummade iväg till birsta för hon skulle köpa ett linne. Men hon kan ju aldrig bestämma sig, haha. Lite fult ;p Jag hittade ett fint halsband iallafall.

Sen vart det lite stressigt för vi skulle hämta Helin, men hon behövde inte vänta så länge som tur var. 

När jag kom hem IGEN, så kollade jag på Gossip Girl och nu sitter jag här. Tänkte färga mitt hår snart..

Aaaaah, jag är så täppt i näsan, blir tokig! Får inte ta nässpray heller. Hmm.. Illa gorilla. 


Imorn blir det nog en bra dag, lunch med Lisa sen middag med mor,bror och Rikard sedan hockey:) Kingen.


pussdå! 


I'm a festis.

Av bfalk - 26 februari 2008 09:05


Imorse tog jag mig upp, efter att ha snozaat typ 48 gånger. Men jag vet inte om jag pallar att åka till skolan, jag mår så grymt illa av allt slem (mysit va?) och mitt öra tjuter. Men om jag inte går får väl dom damp på skolan.. Öhm.. Ja, jag vet inte ja. Och mamma svarar inte i mobilen, jag blir tokig!

Jag har knappt sovit nått inatt heller, först spökade det som satan, vill inte ens skriva vad som hände då blir jag nog rädd igen. Sen när jag väl somnade så vaknade jag hela tiden, skit drygt. Men fick mig en fin dröm iallafall. Tur att man kan vara glad för nått iallafall.

Jag kan knappt hålla ögonen öppna känns det som. Jag ser nog ut som en zombie idag, hihi. 


Jaja, vara med linn idag <3 Loveli.


puss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards