Alla inlägg den 2 mars 2008

Av bfalk - 2 mars 2008 23:18


Ännu en helg avklarad..

Igår åkte jag ner till stan vid 3, gick till Oleary's. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma av törstighet, så jag köpte en cola. Vi satt där en stund innan Micke kom, då gick vi till Dallan och käkade. Jag hade jätte kul :) Jag tror Micke gav mig fyrtioelva lårkakor, men det var det värt. Jag knäckte han med en sååå rolig sak, haha!

Måste bara säga att jag blev mig själv efter den där colan, det slank ner 3 cider efter.

Uffe D. kom och satte sig med oss. Han ville att jag skulle följa med han och gudfar till en tatueringssnubbe på torsdag. Får se hur jag gör.


Vid 7 tog jag och mamma bussen till tonhallen, fick snabbkissa där och sen gick vi in.

Asså, Magnus Betnèr. Vilken människa! Han är den bästa komikern i Sverige! Allt han säger är sååå underbart. Vi satt jätte nära scenen oxå, iih. Han är ju inte ful heller. Han sa saker som nog ingen annan vågar prata om. Och så pratade han om kära Sundsvall, haha. Dock inget bra.

En och en halvtimme gick väldigt fort.




Sen var det bara att bege sig ut i regnet. Himla skit väder! När vi kom ner till stan så var jag dyngsur.

Jag hann inte vara hemma länge för sen kom det en snygging till mig, nämligen Linn! <3

Hon var så sugen på att dricka vin så jag ställde ju upp, snäll som jag är. Satt hemma här ett tag sen fick vi skjuts ner till stan. Var på bk hela kvällen, tog en sväng till Irish men där var det inte så kul.

Jag hade iallafall jätte kul med stumpan :)

Just innan bussen gick så fick jag tokont i magen. Jag trodde inte att jag skulle klara mig hem. Men jag gjorde det iallafall. Tog bort sminket och borstade tänderna sen var det natti för mig. Toksomnade, haha.


Vaknade ganska tidigt imorse, iallafall för att vara mig. Runt 12 typ. Ringde mamma och sa att hon bara måste köpa chips och dipp till mig. Min vilja är hennes lag! Närå, men hon vet hur sugen jag blir på sånt på helgerna. Mohaha.

Och helt seriöst så måste det vara nått fel, jag har inte varit bakis denna helg! Så skööönt.

Så jag orkade med att göra lite idag iallafall, tvättade kläder och skurade Tyrone's bur. Sen har jag glott på tv, sovit och sett på film. Tänkte slå igång nån film nu oxå..

Det har verkligen varit en toppen helg! :)

Och grattis till Milla som fyller 20 år idag!


puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards