Alla inlägg den 4 mars 2008

Av bfalk - 4 mars 2008 20:16




Have I told you 'bout the searching 'til I found what I was looking for?
I got stuck so many times, there was so much that I had to explore
Pretty baby, it's funny how you make feel when I'm standin' here in front of you
Must be this lady made to make my day, guess I've really got nothing more to say

The P, the A, the R, the A, the D.I.S.E (x2)
The P, the A, the R, the A, the D, the I, the S.E
That's me and you..

Have I told you 'bout the broken man I'd be if I was loosing you?
Is a lifetime long enough for all the time I wanna spend on you?
Must be maybe, maybe, maybe, maybe you could be the mother of my baby?
Must be this lady made to make my day, guess I really got nothing more to say.

The P, the A, the R, the A, the D.I.S.E (x2)
The P, the A, the R, the A, the D, the I, the S.E
That's me and you

For all the clouds high up in the sky reminding me why I should be by your side
For all the trees surrounding you and me when we take a walk to breathe more easily
For each and everyone under the sun, listen close the story has just begun
Must be this lady made to make my day, now I promise you that I've got nothing more to say

The P, the A, the R, the A, the D.I.S.E (x2)
The P, the A, the R, the A, the D, the I, the S.E

That's me and you...

Av bfalk - 4 mars 2008 14:48


Sitter här och känner hur irritationskänslan kommer fram i kroppen.. "Ta det lugnt!" är det man intalar sig själv. Puh! Det är svårare än vad man tror.

Killar, killar, killar.. När ska vi tjejer få förstå oss på er? Man skulle ha en manual till er. Nej, jag lägger er på hyllan ett tag och slutar fundera. Man kommer ändå ingen vart. Tacka vet jag fantasi killarna, de är perfekta!

Tillbaka till irritations känslan.. Jag blir vääääldigt tjurig på folk när de säger att de har nått jätte viktigt att tala om för mig och att jag bara MÅSTE ringa så fort jag ser smset eller vad det nu kan vara. Ja, men jag ringer ju! Hallå, säg då?! Neeeeeej.. Då måste man träffas för att få veta vad som står på. Alltså, självklart träffar jag ju personen om det är nått viktigt, men man skickar ju inte sms om det om det hade varit så att någon råkat ut för nått riktigt illa? Snälla. Och jag har en känsla om att det handlar om mig, så ut med språket bara! Ta din mobil, knappa in mitt nr och ring mig när du vågar säga vad det handlar om. Om du ens har nått att säga?


Nej, nu känner jag att jag inte orkar skriva så många mer rader om detta. Ni kanske inte förstår ändå? Jag får nog ta och smsa nån om detta problemet!

Jag orkar inte gå runt och vara irriterad och undra hur människor är funtade hela tiden. Men ibland undrar man ju.. Och det är just då denna irritationskänslan tränger på.


Himla vuxet språk jag använder idag.. Men måste ju försöka få fram vad jag menar. Jag vet inte ens om jag själv kommer fatta om jag läser vad jag skrivit.

Igår natt hade jag filmkväll, ibland är det så härligt att bara sitta själv och se på film. (men det hade ju inte varit fel om nån hottie hade legat brevid). Jag såg iallafall klart på Juno, sen blev det Mr. Woodcock och sist Hot Fuzz. Den sista var inte vad jag hade hoppats på, den förra filmen som gjordes (Shaun of the dead) var mycket roligare! Och Hot fuzz var väldigt låååång.. Kanske var det för att jag var lite småseg och trött? Jag kanske inte hängde med riktigt.

Nu har jag Bee movie hemma oxå, den har jag velat sett ett tag. Men jag vet inte riktigt när jag ska se den.


Imorse vaknade jag runt 11, jag var jätte yr och trodde att jag sovit bort hela dan. Dessutom så hade jag jätte ont i mitt öga, jag trodde seriöst att någon slagit på mig. Ajaj.

Jag gick upp, käkade lite och läste skvallertidning.

Duschade sen åt jag mamma's underbara paj med sallad och vitlökssås, jag får inte nog! Synd att jag blir mätt så lätt. Eller kanske tur? Om min mage varit större hade jag nog ätit hela tiden.


Idag vet jag inte vad som händer, ska nog tvinga med mamma till ica och köpa nått gott sen ska jag antagligen äta upp det.

Nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva.. Jag måste komma ihåg att andas och ta det lugnt annars åker nog min mobil i väggen. Och det vill vi inte.


take care!



uppt.

Japp, sitter här igen. Måste kanske skriva hur dagen har gått? Jag har inte haft några attacker iallafall, förutom på mamma, hon får jämt lida. Förlåt mamie <3

Men när man är irriterad och sur så tas det ut på personen som är närmast just då, right?

Mamma kom hem en stund efter att jag skrivit inlägget, då gick vi till ica. Osminkad och fresh med mössan på. Jag har nästan alltid den där mössan på mig, snart tror folk att den är fastsydd där.

Jag tänkte inte klaga mer, eller jo. En sak, jag har jätte ont i mitt öga! Jag tror jag gick en boxningsmatch inatt.

Idag skulle jag ha ringt min apu plats, gjorde jag det? Neeej. Jag hatar att ringa! Men imorn måste jag ju. Och så måste jag gå dit och kolla vart jag ska, annars kommer jag ju aldrig att hitta.


Ikväll blir det Gossip girl och massa film tittande igen.

Om det är sol imorn ska jag försöka lova mig själv att sitta ute. Mamma säger att solen tar som mest just nu, och jag är vit som ett lik. Kanske behövs? Ja, alltså. Om det är fint väder.

Måste ner på stan och handla massa saker oxå.. Guuuuuud, så jobbigt. Jag känner verkligen hur latheten tar över min kropp. Jag kom fram till att jag var den lataste människan just nu, efter att ha gått några steg på väg till ica kände jag god lust att vända tillbaka.

Hmm.. Hur ska jag någonsin orka med ett jobb? Måste försöka gifta mig med en rik rockgubbe! Nej, just det. Skulle ju lägga sånt åt sidan.. Då sket sig den idèn.

Nu ser jag att mina tankar bara sprider ut över tangentbordet.. "Ska hon aldrig sluta?" NEJ, inte idag. För idag har jag mycket att skriva om. Säger vi.

Såg att Björn inte får vara med i melodifestivalen, skit töntigt. Han är snygg, jag lovar att de får mest tittarsiffror bara för att han är med. Jag hejar på BWO btw, den bästa låten och showen. Martin är snygg han med. Dock så vet jag inte om jag är hemma nått i helgen så jag kan rösta, mamma får fixa åt mig.


Men nu fick jag faktiskt hjärnstopp.

Vad ska jag skriva nu?


Kan ju berätta att jag fick ett sött sms av mamma ; "Hej längtar du efter mig?"

Nu håller bloggen på att strejka, lägger av nu.


puss! 





Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards