Alla inlägg den 6 mars 2008

Av bfalk - 6 mars 2008 18:32


Inatt sov jag ungefär 2 timmar, mådde så grymt illa så jag kunde inte sova. Jobbigt. Sen somnade jag i soffan, mamma ringde och väckte mig hela tiden.

Men lyckades sova ändå.

Efter sovstunden började jag tvätta och så ringde jag och surrade med linn :) om allt och inget, loveli. Imorn kommer hon till mig och super till, jessica ska nog oxå med. Det kommer bli så kuuuul!


Skulle antagligen behöva städa nu, det är så grymt stökigt här.. Meeen, kan nog vänta en stund till!

Igår såg jag, mamma och rikard värsta läskiga spökprogrammet, det handlade om ett litet barn som spökade och tog över ett annat barns kropp. Jag började frysa som en tok när jag såg det, det var så läskigt! Jag och mamma pratade om det vid middagen idag, och alla andra spökerier. Man har ju varit med om ett och annat här ;o 


Nu kan jag ju berätta att jag sjunger för fullt, grannarna diggar det nog! 

Kommer inte på nått att skriva för tillfället, jag är så tråk.


puss 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards