Alla inlägg den 9 mars 2008

Av bfalk - 9 mars 2008 14:19


På nått konstigt sätt så skriver jag aldrig på helgerna, kanske måste ta och lära mig göra det?


i fredags åkte jag ner på stan, träffade matte sen åkte vi hem till mig, jag fick ett ljudsystem? eller ja, nått iallafall så jag slipper hörlurarna, jätte snällt! jag käkade och han fick kolla på, det tyckte jag var snällt. när han åkte hem så började jag fixa mig, drack lite cider och så. efter 7 nån gång kom linn, jessica och diana :)

vi drack, käka chips och pratade. jag hade jätte kul! vi åkte till stan vid 11, gick på irish och så var vi på bk. träffade trevligt folk, och sånna som man inte sett sen man var jätte liten.

sen vart gänget sugen på kebab så vi åt lite sånt då va, tog en kille's kebab oxå. haha, vi är så snälla!

kvart över 3 bussen åkte alla hem.

jag kände mig ganska fräsch när jag kom hem och skulle sova och allt det där. men så fel jag hade.

lördagen var jag väl inte på topp, en slagen stjärna som mamma alltid kallar mig dagen efter. låg mest i soffan och klagade medans jag drack sprite mellan varven.

jaja, men på kvällen mådde jag lite bättre. linn kom hit en sväng sen satte sig jag och mamma i varsin soffa och kollade på andra chansen, och shit så jag fick rösta på nordman! jag var ganska lycklig när inte carola tog sig vidare, är hon ett skämt eller? tacka vet jag nordman. men nästa gång blir det BWO för hela slanten!

när det var slut så kollade vi lite på tv, sen gick mamma och la sig, då kollade jag på råttfilmen, så himla söt råtta! precis som min tyrone, iiih!

sen kollade jag på chuck and larry, men jag måste ha somnat.. det ändå jag kommer ihåg var jag att slog av filmen.. wierd.


sov till kvart i 2 idag, tvingade mig själv att gå upp då. drömde en jätte läskig dröm oxå. illa.

jag har inte orkat göra mycket efter att jag gått upp, tagit på mig kläder och suttit här är väl det enda. men vafan, det är ju söndag. då får man slappa. skulle kanske käka lite frukost?

btw, är jag så less på allt skitsnack om mig. jag fattar inte, ni måste ju vara jätte kära i mig, för varför skulle ha energi till att bara prata om en person dag ut och dag in? hallelujah. ge mig styrka för att förstå mig på vissa människor.

var det inte så att tjejer skulle hålla ihop? hmm, kanske missuppfattat det hela.


vad blir det ikväll då? jadu, jag har ingen aning.. slappaslappaslappa som man gör på söndagar. min praktik börjar 13.30 imorgon på sjukhuset. i hela 6 veckor ska jag slita där, för 40 kr om dagen. så värt.


pussdå!


 



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards