Alla inlägg den 13 mars 2008

Av bfalk - 13 mars 2008 20:48


Hm.. nu har det hänt mycket, inte bra. Men som tur är har jag dig vid min sida, du ställer alltid upp. Tack för att jag fick bo hos dig ett tag :)

Har haft jätte ont i min mage den här veckan, ungefär som förut men det har svidit mer nu. Jag har knappt kunnat röra på mig och så fort jag äter något gör det jätte ont. Antagligen magsår. Illa. Skulle äta en macka för en stund sen men det slutade med att jag låg i fosterställning i sängen.. 

Kanske får medicin imorn.


Har inte mycket att berätta, dagarna går så segt fram. Sover ungefär en timme på natten sen försöker jag sova mer på dagen. Jag känner mig som en mumie ibland.

Nu ska jag hämta tyrone och sen är det criminal minds! :) 


bye! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards