Alla inlägg den 14 mars 2008

Av bfalk - 14 mars 2008 16:44


Inatt kollade jag på Click, tänkte att jag skulle bli trött och allt det där. Det gick ju mindre bra, när filmen var slut var jag fortfarande jätte pigg. Så jag kollade på en till film, jag gick och la mig runt halv 5 - 5. Sjukt ju, jag som alltid somnar till filmer..

Sen vaknar jag hela tiden på natten, det är små jobbigt. Men jag drömde en underbar dröm, iiih! När man drömmer fina drömmar så borde man få sova hela tiden.


Jag vaknade runt 2 idag tror jag, med världens magont så jag låg kvar i sängen en stund och så råkade jag somna igen. Vaknade av att jag hörde musik, vart lite skraj och ringde brorsan och undrade om det var han som var här och det var så ;p han skrattade jätte mycket åt mig?

Jag lyckades iallafall ta mig upp efter det.

Åt lite, kollade på datan sen ringde mamma och sa att vi skulle åka till mormor idag eftersom hon fyller 90 år :)

Micke kom och hämtade mig efter 4 nån gång, när jag satte mig i bilen ser jag en tröja ligga där och Micke säger att det är min AIK tröja, där lindrades mitt magsår lite. Den är assnygg! Me like.

Skjutsade hem Gisela först sen hämtade vi mamma i stan. Väl hemma hos mormor träffade jag typ alla mina släktingar, det var kuuuul. Elin (min kusin) hade med sig söta Nellie. Hon gillade min piercing och mina tår. Hon var väldigt sugen på att käka upp dom ;o

Åt lite middag och tårta, sen fick jag tok ont i magen igen. Jobbigt ;/

Men det var kul att träffa sötmormor! När vi åkte därifrån gick vi på ica en snabbis sen skjutsade bror hem mig.

Har just pratat lite i telen, ska nog se på Let's dance snart, har inte så mycket annat för mig just nu. Kan typ bara ligga.

Sen blir det säkert film!


puss



 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards