Alla inlägg den 19 mars 2008

Av bfalk - 19 mars 2008 23:08


Jag som fick en lite hopp där, men det sket sig ju!

Har inte mycket att berätta men kan ju säga att jag tror inte min mun gillar mina piercingar längre, för nån dag sen så bet jag på läppstaven, det var nog det obehagligaste jag någonsin varit med om! Och det gjorde ont. Och idag bet jag av kulan till tungan, det gjorde ont för tänderna.

Mamma tvingade ut mig idag för hon skulle plocka påskris, och då gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag gäspade (det har jag gjort förut) men så fick jag sendrag i tungan och i käken, det har aldrig hänt mig. Men fyyyyy så ont det gjorde! Var försiktiga nästa gång ni gäspar, det gör fruktansvärt ont att få sendrag ;o


Ja, det händer mycket i mitt liv som ni ser.

Har oxå kommit på att jag har en översmart råtta, släppte ut Tyrone idag i köket, hade lagt en tavla och en annan sak vid dörren så han inte kunde komma ut och det var ganska högt oxå, men han kunde visst hoppa. Han har nog superkrafter. Han kan ta sig vart som helst, hur högt det än är. Undra om Guinness vill ta sig en titt på honom? 


Imorn ska jag åka ner på stan och träffa linn :) Vi ska fixa biljetter till studenttjosan och så. Sen ska jag och mamma åka till mormor och käka lite där. Sen antar jag att tjockiiisen kommer till mig och dricker drinkar ^^


Om en kvart börjar CSI, det är bra.


puss! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards