Alla inlägg den 20 mars 2008

Av bfalk - 20 mars 2008 19:40


Till Sveriges ända rockgud, Joakim Thåström :)

Tack för all underbar musik genom åren <3 


 

Av bfalk - 20 mars 2008 18:36


Inget festande ikväll, skönt på ett sätt för nu är jag så grymt trött!

Efter 2 nångång åkte jag ner på stan, träffade brudar sen mötte jag mamma. Vi gick till nått kafè där Micke var, men han var inge rolig idag. Men Roger var glad trots bakfyllan ^^

Var bara där en stund, sen gick mamma till systemet, då stog jag och surrade med min gudfaaar.

Efter det åkte vi till min söta mormor, hon hade fixat mat när vi kom dit. Jag fick plättar och mamma och hon åt fisk. Sen vart jag så seg, så jag la mig i soffan och blundade en stund. Sen sa morsan att vi skulle till ica, jag höll på frysa ihjäl på väg dit! Och där inne vart det inte bättre, massa ungar som sprang precis överallt och fula gubbar som var tjuriga. Illa.


Jaja, nu är jag hemma iallafall. Måste ta och städa lite, ser inte bra ut här på rummet mitt.


Btw, trots sura gubbar och barn överallt så träffade jag världens sötaste unge här utanför mig idag. En påskgubbe! Han hade röda kinder och log stort när han såg mig, as sött!:) Sånt blir man glad av, troligen såg jag väldigt rolig ut i hans ögon men han såg rolig ut i mina med! Det är inte varje dag man träffar en påskgubbe.


Criminal minds idag, yeah!


puss 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards