Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

- MÅNDAG

Av bfalk - 24 mars 2008 22:06


Japp, nu är det en vana att hoppa över helgen, haha!

Skriver lite snabbt om vad som hänt i helgen;

i fredags blev det en riktig fest här hemma, stressade som fan innan bror och Gisse kom hit. Men jag hann iallafall! Dom var här och käkade + Rikard, mamma gjorde super god mat!

Sen kom Sara till mig, vi började dricka så smått. Sen gjorde Gisse jätte goda drinkar till oss ^^

Sen kom Snuff, hennes syster och Milla till mig, satt och surrade och drack. Jag drack nog lite fort tror jag allt, var lite borta när Josse och Niklas kom ;p haha!

Meeen kul hade jag! Jag kommer inte ihåg när vi åkte hemifrån, men fick sjuts av Magnus, det var sjysst.

Sen fick jag tvinga alla att springa till dallan, där brorsan var, fick lämna hans nycklar som han hade glömt hos oss. Träffade folk där och papa Thomas, han sjung som vanligt! 

Sen vart det irish, där jag och Sara blev ensamma! Men det var nog lugnt, vi hade kul :) Var en snabbis på bk och träffade de andra där. Sen kände jag att det blev lite mycket så jag ringde Magnus och bad han skjutsa hem mig. När jag kom hem fixade jag mackor sen fick jag ringa en massa till brorsan och prata med han.


Nån gång där somnade jag oxå, vaknade med en mysig bakfylla. Tog mig upp, men la mig i soffan på en gång och sov till 4. Då väckte mamma mig och sa att vi skulle åka till Thomas snart, så jag hade på mig en timme att försöka vakna till och fixa mig.

Jag kände att mina ögon inte mådde så bra men försökte inte att tänka på det.

Jag och mamma var som några ufon hemma hos Thomas, båda lika bakis. Han hade jätte god mat iallafall, älskar påskmat, det är ju precis som jul! Vi klarade inte av att vara där så länge, vi åkte hem efter 8 nångång.

När vi kom hem kikade vi på någon film sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

Ögonen var jätte konstiga på kvällen och värre skulle det bli när jag vaknade på söndagen. Då var det alldeles rött i skinnet och ögonlocken var uppsvullda, jag kände mig inte sådär jätte fin.  Dessutom kliades dom och sved samtidigt, illa! Jag låg mest i soffan och tyckte synd om mig själv, såg någon konstig film med Jake Gyllenhaal, Donnie Darko hette den.

Segade som fan helt enkelt.


Idag har ögonen varit värst, jätte svullna och så. Mamma ringde sjukhuset och dom trodde det var allergi, men jag kan inte komma på vad det är! Ont gör det iallafall. Fick inte träffa nån läkare utan ska ta några piller som inte verkar funka. Det är ju bra.

Aja, om det inte blir bättre så måste jag ju åka dit. Hoppas bara det blir bättre till helgen! Det är ju tråk att bara sitta hemma. 

Ikväll beställde jag Criminal Minds och Ghost Whisperer - första säsongerna, så jag har nått att kolla på medans ögonen blir bättre. Hoppas mamma kan hämta ut dom imorn!  Dessutom ska jag få låna boxen med sex and the city av Gisse, najs de:)


Nej, nu ska jag kolla klart på Wallander.


ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards