Alla inlägg den 25 mars 2008

Av bfalk - 25 mars 2008 21:23


Nu har jag mina boxar, så nu vet ni vad jag kommer göra framöver tills ögona blir bra!

Ska snart ta och kolla på någon av dom.. Vet inte vilken jag ska börja med ;o Värsta problemet.

Mina ögon är lite bättre idag, dock så har det kliats (heter det så?) som in i sataaan! Drygt.


Idag har jag försökt fixat med mamma's nya tv, jädrans kontroll är ju dum i sitt huvud, eller kanske inte huvud men nått iallafall! Fick lite smådamp och småtjurade för att jag inte föddes som värsta teknikern.. Hm.. Illa. Men har iallafall mamma's gamla tv i mitt rum nu, MED DVD OCH ALLT! Tjoooho! Lyxen på mitt rum nu alltså.

Imorn måste Mattemathias komma hit och hjälpa till.. Tur att man har karlar som klarar av sånt när ens hjärna nästan brinner upp. 


Igår såg jag på Björn på parlamentet, då blev jag lite glad. Jag och mamma skrattade som några dårar när han började grina. Mer Björn i rutan tack!

Jaja, har inte så mycket att skriva om. Känner att denna drygheten tar över igen. 

Btw, om någon vet om gud finns kan dom ju kontakta denne för att mina ögon ska må bra på fredag? Okej? Jag ska hänga på dallan, it's the shit! Och jag vill gärna komma in på Open mind, det skulle vara king. Amen.


tjarå! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards