Alla inlägg den 4 april 2008

Av bfalk - 4 april 2008 15:55


idag vaknade jag faktiskt vid 1, så tidigt har jag inte vaknat på länge ;p

jag är faktiskt ganska klar nu, det är bara håret kvar. jag hatar att fixa håret, det blir aldrig bra. har suttit och pratat med sötlinn jätte länge nu på msn, vi ska snart träffas på stan och fixa lite och sen ska vi åka till josse på förfest :) det kommer nog bli kul, eller det är alltid kul att festa! 


jag nyser som en tok och det klias i ögonen oxå, vad är det jag är allergisk mot? eller vem kanske? :D


just det, igår hade jag väldigt trevligt. bror's dagisfröken kom och åt med oss, han var trevlig! och sen blev det mer trevligt faktiskt.

så äre.

nej, nu kanske jag ska göra lite mer nytta.


puuusss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards