Alla inlägg den 7 april 2008

Av bfalk - 7 april 2008 16:03


Åh, fan va tråk jag har just nu när jag skriver detta. så tråkigt att jag faktiskt orkar skriva några tråkiga rader i bloggen. men jag har inte mycket att komma med men hoppas att det blir nått iallafall.

dagen har gått ut på att; dricka en massa spritE (märk e;et i slutet), äta rostade mackor och kollat på sex and the city. väldigt roande! och så har mamma ringt och så har jag fått söta sms, men det tycker jag är kul faktiskt.

det där telefonsamtalet behövdes visst inte idag, men det kommer nog när man minst anar det. eller så skiter dom i det, som vuxna oftast gör.


ikväll ska lasse komma hit och skjutsa mig och mamma till bergsåker, vi ska hämta en säng hos lena och anders där. så nu behöver inte mamma sin minisäng längre, haha.

det ska bli kul att träffa dom igen, det var jätte länge sen. lite tråkigt.


föresten så borde jag vara jätte glad nu efter allt som hänt, men konstigt nog känns det inte så. skumt. aja, man får helt enkelt vänta ut det? eller så kanske det är terror samtalen jag får som gör att jag inte orkar känna nått? ja, så kan det nog vara.

nej, nu fattar jag inte riktigt vad jag skriver om. ska nog sluta nu. hoppas mamma kommer ihåg att köpa min älskade skvallertidning!


tjing!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards