Alla inlägg den 8 april 2008

Av bfalk - 8 april 2008 20:47





Please come now I think Im falling
Im holding on to all I think is safe
It seems I found the road to nowhere
And Im trying to escape
I yelled back when I heard thunder
But Im down to one last breath
And with it let me say
Let me say

Hold me now
Im six feet from the edge and Im thinking
That maybe six feet
Aint so far down

Im looking down now that its over
Reflecting on all of my mistakes
I thought I found the road to somewhere
Somewhere in his grace
I cried out heaven save me
But Im down to one last breath
And with it let me say
Let me say

Hold me now
Im six feet from the edge and Im thinking
That maybe six feet
Aint so far down

Sad eyes follow me
But I still believe theres something left for me
So please come stay with me
cause I still believe theres something left for you and me
For you and me
For you and me

Hold me now
Im six feet from the edge and Im thinking

Av bfalk - 8 april 2008 20:29


Idag tog jag mig upp vid 12, duschade och åt korvstroganoff, as gott! sen fixade jag mig och tog mig ner till stan. väl nere på stan mötte jag mr b, han skulle leta jeans och jag skulle bara hänga efter, haha. jag var så otroligt seg och vädret gjorde det nog inte bättre, hoppas att jag var lite trevlig iallafall.

hängde med när han skulle käka oxå, sen åkte jag hem. glömde bort att jag skulle fixa lite saker på stan, men det får jag göra sen nån gång.


när jag kom hem så fixade jag mat och satt med mamma i soffan, det ringde och det var mormor. hon mådde inge bra så mamma fick skjuts hem till henne, nu är dom på akuten ;/ jag hoppas verkligen att det inte händer nått och att det inte är allvarligt.. lilla, söta mormor! jag tänker på dig <3 

efter mamma åkte så har jag mest haft tankarna hos mormor, har tvättat lite oxå, ska snart dit och fixa mer.

även att dom stänger av vattnet snart, skit drygt!  måste försöka att komma ihåg att ta bort sminket innan det försvinner.. hur jag nu ska göra det.

Gnaget fick pisk igår oxå, vart väldigt less. tur att man inte såg utan bara hörde. men dom möter Gif på torsdag, då hoppas jag på vinst! 


nej, nu orkar jag inte skriva mer! 

får finbesök imorn, så jag överlever nog en dag till.


bye! 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards