Alla inlägg den 11 april 2008

Av bfalk - 11 april 2008 17:38


Gårdagen gick faktiskt bra, blev lite nöjd. Jag gick på stan en snabbis igår oxå, köpte halebopkort, tidning och inpackning till håret, sen åkte jag hem.

vi käkade sen åkte vi ner till oleary's för att se AIK - Gif. jag hade jätte kul där. micke, roger, gisse, mamma och mr b var där :) och ännu gladare blev jag när Gnaget vann! Hallelujah. dock så spelar dom inte sitt bästa, illa. hoppas det går bättre framöver. drack massa cider och åt popcorn, sen fick visst micke feber! jag fick massa arga blickar från en och en annan giffare, haha, alltid lika kul!

efter tio åkte jag och mamma hem, jag var faktiskt trött då så jag slocknade ganska fort.


idag har jag diskat och städat tyrone's bur, duktig som jag är.

mamma kom hem med massa gott tills imorn oxå, det kommer bli kalas imorn! :D

ikväll ska vi bara ta det lugnt, film o så.


puss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards