Alla inlägg den 17 april 2008

Av bfalk - 17 april 2008 23:09



ååååh, painpainpain i mina höfter :( 

avlider snart. "bfalks höfter orkade inte med bfalk längre och sprang iväg" snyggt va? nja. hoppas jag kan sova inatt, annars blir jag ju mega less. ska iallafall lägga mig i sängen nu och se på film.


puss och go'natt 

Av bfalk - 17 april 2008 17:36


idag gick jag upp vid halv 11, duschade och fixade mig. sen åt jag nuggets, så himla gooott!

satte mig här, pratade med mamma och lite annat sen tog jag bussen till tandläkaren. där var det fullt med tanter och ungdomar, men jag behövde inte vänta så länge. hatar att gå till tandläkaren, man vet aldrig om det kommer göra ont eller så. men det gick bra, men hon klagade en massa på mina piercingar.. och att jag skulle börja med tandtråd. ja, en tandläkare måste man väl lyda antar jag. men vill inte ta ut mina piercingar direkt, jag gillar dom ja!

efter att jag varit där så gick jag ner till stan i det underbara vädret, hoppas att det är vår nu och att snön är lååångt lååångt borta! när jag kom ner mötte jag grabbsen, var mest ute men gick in på hm en sväng och köpte hårfärg. nu är den stora frågan om jag ska våga färga om håret? rött är ju fint, men det är jobbigt att behöva tänka så mycket på kläder och så måste man färga om så himla ofta. men jag kommer säkert ångra mig menmen, tur att det finns avfärgning ;p


jag kom bara hem för en stund sen, och nu kom mamma hem. tur det, jag håller på hungra ihjäl här hemma. ska käka jätte mycket makaroner!

sen ska jag nog tvinga henne till ica, tänkte hyra nån film så jag har nått att göra ikväll. det blev ändrade planer idag, fuckin' shit ba.


imorn måste jag ner till stan och fixa pengar till moder sen ska nog jag och brosan (kanske mor och gisse?) till oleary's på kvällen och se AIK - Trelleborg. bara jag inte blir så nervös som förra matchen, jobbigt.

resten av helgen har jag ingen aning om hur den kommer se ut.. den som lever får se.


solong suckers!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards