Alla inlägg den 19 april 2008

Av bfalk - 19 april 2008 12:55


Igår gick matchen bra, AIK vann med 1-0. det var trevligt att umgås med brorsan oxå, han åker ju snart till boden igen. när jag kom ner till stan gick jag först på stadshuset, blev bjuden på en cider sen gick jag till oleary's. där tror dom fortfarande inte på att jag är 18, hur många gånger jag än visar mitt leg. mamma säger att det är bra att se ung ut, men jag kommer nog vara mer tacksam för det när man kommer upp i 20års åldern antar jag. 

efter matchen gick jag på hemköp sen åkte jag hem, satt här en stund sen kollade jag på sex and the city och käkade chips. jag fick fruktansvärt ont i mina höfter igen, så när mamma och rikard kom hem var jag ju tvungen att klaga. det fanns inget att göra så jag la mig och sov ganska tidigt, det var ju inte så roligt det heller, hade ont ändå.

och idag när jag vaknade hade jag fortfarande ont :/ måste försöka få tid på vårdcentralen, hur nu det kommer att gå. 

jag som var lite sugen på att festa men nu orkar jag nog inte, mår jätte illa oxå.

är nog hemma med mamma och rikard ikväll, dom skulle kanske grilla oxå, wünderbart!

 

take care! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards