Alla inlägg under april 2008

Av bfalk - 1 april 2008 01:30


Jag tror jag har gett upp bloggandet ganska rejält märker jag nu.

Helgen har varit helt king, fest med brudar i fredags och med grapparna i lördags, åt på dallan då oxå med mamma och Rikard. En väldigt trevlig helg alltså.

Idag ringde morsan och väckte mig vid 3, så då var det slut på den friden. Låg halva natten och försökte bli trött, såg 8 avsnitt av Criminal Minds för att försöka bli det. Jag lyckades iallafall tillslut.


När mamma hade ringt så gick jag upp och duschade sen blev jag tok hungrig så jag käkade lite och fixade mig sen åkte vi ner på dallan och käkade där med Gisse och Roger:) Sen började Gisse jobba, då satt vi 3 där och kollade på den hemska Gif matchen, total utklassning. Aja, tur att man håller på rätt lag så att säga. Men fick se Lustig, det var bra det.

Sen kom Rikard oxå, vi satt där ett bra tag sen åkte vi hem.

Har kollat lite på Sex and the city nu och ska väl fortsätta snart. Tänkte lägga mig i sängen då oxå.


Imorn blir det bio med mamma, hon hade fixat förhandsvisning på nån film tydligen. Hoppas den är bra!


tjarå!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards