Alla inlägg den 4 maj 2008

Av bfalk - 4 maj 2008 17:37


nu tänkte jag skriva här lite snabbt eftersom jag knappt suttit vid datorn på hela helgen.

i torsdag's var jag på stan med gullet, jag var tvungen att köpa en skjorta som jag såg dagen innan. jag blev tok kär i den och den är verkligen skit snygg! måste nog inhandla mer skjortor till veckan..

träffade mamma och rikard sen, dom skulle till olearys men där var det stängt så vi gick till dallan istället. där fick jag en glass av peter :) gisse jobbade ju inte, det var lite synd! det var ganska tråkigt där så efter att jag ätit upp glassen åkte jag hem.

kom inte ihåg vad jag gjorde men säkert nått intressant. det blev mys och film på kvällen, vi såg transformers. jag blir alltid lika imponerad när jag ser den, den är såååå bra!


på fredagen vaknade jag av att jag hade feber. det var mindre kul, dessutom var jag jätte förkyld så jag kunde inte sova. mamma ringde hela tiden för att se hur jag mådde ;p det är väldigt sött :)

jag kollade lite på tv sen pumpade jag näsan full av nässpray och tillslut så släppte det så jag fick sova nån timme.

hela lördagen låg jag halv död i sängen, kollade på sex and the city och läste 'the dirt', underbar bok!


har knappt ätit nått dom här dagarna heller, inget smakar nått och jag har ingen matlust. så blir det alltid när jag är sjuk ;o febern har gått upp och ner, jag är fortfarande jätte förkyld så jag får inte sova ut på nätterna. idag hade jag dessutom rethosta, jag vaknade kl 5.. det var mindre kul..

har sett på 'bounce - the score' idag, mycket mycket bra.

snart ska jag och mamma käka sen vet jag inte vad vi gör, parlamentet är ju ett måste ikväll! mår inte riktigt bra än, så jag blir hemma imorn men sen måste jag gå, hur jag än mår.


när man är hemma och inte gör så mycket så har man ju tid att fundera på saker och ting. jag har haft många funderingar runt en person, som jag inte vet hur jag ska göra med.. varför ska man alltid ha frågor runt något? kan det inte bara vara JA/NEJ här i livet, då hade det varit mycket lättare. nej, det måste vara svårt. orka.

jag får fortsätta med mina jobbiga tankar om hur folk beter sig, jag blir aldrig klok på det (och jag säger inte att jag är bättre).

jaja, nu ska jag se på brajen - götet på tv.



thank's for listening, over and out!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards