Alla inlägg den 5 maj 2008

Av bfalk - 5 maj 2008 17:51


åh, jag är så förkyld! det är jätte drygt, helst när man inte får sova. och att man inte känner någon smak på maten.

tänkte, eftersom jag inte har skrivit ett 'riktigt' inlägg ännu så gör jag väl det.

jag har börjat små städa men det går segt. har iallafall spikat upp en grej som man hänger halsband på. duktigt gjort av mig! jag såg allt mamma's imponerade blick när jag sa det till henne, haha.


mår bättre nu, fast har huvudvärk. det är oskönt. säger som min idol: "jävla oflyt hela tin'!" så sant.

måste rensa i mina garderober.. jag skulle ha gjort det för ca 2 timmar sen. jag är så seg ibland. men nu ryms det inge mer där inne och jag har ett ton tvätt att lägga in där. så det är nog dags! jag ska nog försöka efter att jag skrivit det här inlägget.

gisse ville att jag skulle komma ikväll och se fotbollen, men jag orkar inte. trots att hon bjöd på te och näsdukar :D haha! menmen, får hälsa på nått i veckan istället :) lyssnar nog på radion, kommer ändå vara så nervös.

hon ville även käka och dricka med oss + micke i helgen, det kommer nog bli lika kul som förra gången! hoppas på utgång då oxå.


nej, nu måste jag verkligen göra nått.


puss!



Av bfalk - 5 maj 2008 16:26




jag har läst 'the dirt' nu hela helgen jag har varit sjuk, har kommit ungefär halvvägs och det är helt underbar och rå. därför lägger jag in min favvo låt med dom, enyoy! :D 

Av bfalk - 5 maj 2008 13:34



så himla  gullig låt! :) 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards