Alla inlägg den 6 maj 2008

Av bfalk - 6 maj 2008 18:52




'människor suger, det gör inte musik'


Av bfalk - 6 maj 2008 18:42


idag var det faktiskt kul på skolan (kan det vara för att vi hade håltimme + bara pratade andra lektionen?). träffade ju lisa fisa och christoffer! det är alltid lika trevligt. vi fick reda på att vi ska leka bussolycka imorn i sandö, alla i klassen ska vara skadade på något sätt. jag undrar hur det kommer sluta. jag ska bara ha sår på händerna och vara tyst, tur det.

linn kom och surrade med mig oxå, hon pekade 'fuck you' hela tiden åt mig och sa att hon såg dead people överallt och då menade hon mig, så jag vettefan om det var lika roligt att träffa henne ;)


efter skolan gick jag med den där otrevliga typen på stan, det var as nice! hade jätte kul :) vi pratade om massa saker, gick en massa och jag handlade; skor, trosor, hårfärg och ett långt linne och ett skärp till. måste kanske spara pengarna lite nu, tills jag ska shoppa i sthlm iallafall.

vid 5 kom jag hem, en liten stund efter det så kom mama. vi har nyss käkat och så.

funderar på om jag ska vara med nån ikväll eller om jag kanske inte orkar, men det skulle vara mys. eftersom jag är lat så tycker jag att det är drygt att åka buss..


jag ska nog fundera vidare!


pussdååå

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards