Alla inlägg den 11 maj 2008

Av bfalk - 11 maj 2008 22:04



Jag älskar AIK.


Vinst blev det idag på Råsunda! Så underbart!

4 poäng från ettan, deeen ni!

Av bfalk - 11 maj 2008 16:32



me like, me like.

mamma:"den här ska du och jag rocka loss till på dansgolvet någon kväll!" 

Av bfalk - 11 maj 2008 16:09


fredag;

började förfesta hos maja, drack så fort som jag bara kunde. haha, man blev snygg tills man åkte ner på stan igen!

några åkte buss och några GICK. det skulle jag aldrig göra, fy.

vi gick på dallan först, köpte mig en cider och dom sjöng. sen kom gisse och ville ha mig till irish så jag lämnade mitt gäng och gick dit för att vara med henne och brorsan :) blev bjuden på en massa gott, då blev jag ännu gladare! jag var med dom hela kvällen, jag visste nog inte riktigt var jag var men gisse var jämt bakom mig och tog hand om mig :'D haha!

hade jätte kul förutom att jag hatar att folk ska prata om 'seriösa' saker på fyllan, det funkar inte. jag har provat och nej, det funkar inte. man bara surrar om konstiga saker. jag gjorde det ända rätta, jag sket i det hela. man ska inte sabba sin kväll för sånt där.

när jag kom hem så fick jag några hostattacker, trodde att revbenen skulle hoppa ut i kroppen på mig.


lördag;

hade så grymt ont i revbenen, har troligen nån spricka.. kul. kunde inte göra nått på kvällen heller. det blev körslaget, 'italien job' och nån film med vin diesel. han är ju så oful menar jag, hehehe.

jag käkade chips oxå, det var gott.

fick prata med mamma om karlproblem, både hon och jag klagade så mycket på dom. men så ska det vara!


söndag;

har lite ont idag oxå, men har inte hostat så mycket.

jag har drömt hela natten om brad pitt inatt, sååå nice. när jag klev upp käkade jag rostade mackor, pratade med mamma sen så började jag göra min sista restuppgift i vården, den var lite knepig men jag blev klar iallafall. nu har jag bara natur och idrott kvar.. jaja. det fixar sig.

snart börjar AIK's sista match inför em. dom möter malmö. hua. dom visar den här matchen på tv oxå, king! micke och gisse kommer hit och käkar och ser den med oss :)

blir väl tvtittande sen.


tjarå!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards